انیمیشن کورالین 2009

انیمیشن کورالین 2009 (2009)

مدت زمان: 1 ساعت و 40 دقیقه کشور: ، رده سنی:

داستان انیمیشن در مورد دخترکی به نام کورالین جونز است که به همراه خانواده‌ اش به یک خانه جدید نقل مکان می‌ کند. او در این خانه یک در سری به یک دنیای موازی پیدا می‌ کند که اولین نگاه به آن، آن را بهترین و مطمئن‌ ترین نقطه‌ زندگی ممکن توصیف می‌ کند. اما به مرور زمان کورالین متوجه می‌ شود که این دنیای موازی توسط مادام فورسباشر کنترل می‌ شود که اصرار دارد کورالین را در این دنیا نگه دارد. این ماجراهای مهیج و ترسناک باعث می‌شود که کورالین با واقعیت و خیال روبرو شود. کورالین به دلیل داستان جذاب، ترکیب منحصر به فرد ژانرها و انیمیشن با کیفیت بالا، در زمان اکران خود مورد استقبال قرار گرفت و به عنوان یکی از انیمیشن‌های برتر دهه 2000 محسوب می‌شود.  جهت دانلود انیمیشن کورالین 2009 Coraline، به باکس زیر مراجعه کنید.

رضایت کاربران
100% (4 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

کورالین (Coraline) یک انیمیشن ترسناک و فانتزی موجه به کارگردانی هنری سلیک (Henry Selick) است که در سال 2009 اکران شد. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام اثر نیل گیمان (Neil Gaiman) ساخته شده است. در زمینه انیمیشن، کورالین برخلاف بسیاری از فیلم‌ های کودکانه، یک ترکیب از تاریکی و خیال‌ آمیزی است که به طور موازی برای تماشاگران بزرگتر نیز جذاب است.

کورالین با استفاده از تکنیک استاپ موشن ساخته شده است. این تکنیک، باعث ایجاد یک جهان فانتزی منحصر به فرد و جذاب برای تماشاگران می‌شود. انتخاب طراحی کاراکترها و تصویرگری تاریک و غمگین در این انیمیشن، احساس ترس و تعجب را به تماشاگران القا می‌ کند.

انیمیشن کورالین 2009 (2009 Coraline) محصول کشور ایالت متحده، ژاپن و کمپانی Focus Features، Laika ntertainment، Pandemonium است که به کارگردانی Henry Selick و نویسندگی Neil Gaiman ساخته و در تاریخ 6 فوریه 2009 (18 بهمن 1387) اکران شد. در این انیمیشن صدا پیشگانی چون Dakota Fanning، Teri Hatcher، Jennifer Saunders و .. هنرنمایی کرده اند. انیمیشن کورالین 2009 توانست امتیاز 7.7 را از 10 در سایت IMDB دریافت کند.

  • نویسنده: Neil Gaiman

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟