بهترین انیمیشن های اکران شده و اکران نشده در سال 2022
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

هر ساله کلی انیمیشن، کارتون و لایو اکشن توسط کمپانی های انیمیشن سازی، اکران می شود، در سال 2022 نیز انیمیشن های بسیاری اکران شده است؛ که در این مقاله سعی داریم بهترین انیمیشن های اکران شده در سال 2022 را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم کنجکاو هستید تا بدانید کدام انیمیشن ها در سال 2022 جزو بهترین انیمیشن های اکران شده بودند ادامه این مقاله جذاب را از دست ندهید.

شیوع ویرویس کرونا بسیاری از کسب کار ها را به سوی نابودی کشاند، برخی از کسب و کار ها از جمله کمپانی های مطرح را نیز به حالت تعلیق در آورد. البته این به تعلیق درآمدن مدت دار بود و بعد از مدتی این شرکت ها فعالیت های خود را از سر گرفته و دوباره شروع به کار کردند. به علاوه شاید می توان گفت خانه نشینی بسیاری از افراد در زمان اوج شوع کرونا باعث شده بیشتر دیده شدن انیمیشن ها، کارتون ها و لایواکشن ها برای سرگرمی مردم شد و همین مورد هم یک بار دیگر باعث شد شرکت ها دست به خلق آثاری زیبا و شگفت انگیز شوند تا این صنعت دوباره پس از سال ها به زبان بیاید.

نمونه های بارز این شاهکار ها را در ادامه با معرفی چند انیمیشن در سال 2022 خدمت شما معرفی خواهیم کرد. البته در این سال انیمیشن هایی با کیفیت بسیار پایین هم تولید شدند که در مقاله ای جداگانه ضررده ترین انیمیشن های سال 2022 را با شما بررسی خواهیم کرد.

انیمیشن های اکران شده 2022

برخی از انیمیشن هایی که در سال 2022 اکران شد در سال 2021 قرار بود ساخته و اکران شوند که بخاطر کرونا به تعویق افتاده اند که ما در این قسمت همه این انیمیشن ها را بر اساس تاریخ رونمایی از آن ها به ترتیب برای شما آورده ایم.

انیمیشن خانه 2022 The House

انیمیشن خانه The House) 2022) یک انیمیشن به سبک کمدی سیاه استاپ موشن است که برای بزرگسالان اکران شده است؛ که سه داستان گوناگون پیرامون یک خانه را در دوره‌های زمانی و شخصیت‌های مختلف روایت می‌کند.

این انیمیشن از کمپانی Nexus Studios است که این بار در یک خانه شروع می شود، انیمیشن خانه 2022 The House داستانی در سه دوره زمانی مختلف در مورد افراد متفاوت (شخصی مضطرب، خانواده ای فقیر، صاحبخانه ای نا امید و خسته) که در یک خانه به طرز عجیبی گرفتار شده اند را روایت می کند. این انیمیشن تا کنون 1 فصل با 3 قسمت اکران شده است. انیمیشن خانه ابتدا از شبکه تلویزیونی NETFLIX و سپس در دیگر کشور ها پخش شد.

داستان های انیمیشن خانه 2022

داستان اول: در دهه 1800 میلادی اتفاق می‌افتد و در مورد یک خانواده فقیر است که به امید بهبود زندگی خود به یک خانه بزرگ و مرموز نقل مکان می‌کنند. اما این خانه با گذشته‌ای تاریک و مخفی روبرو است و خانواده را به خطر می‌اندازد.
در این داستان، خانواده‌ای فقیر به نام «ریموندز» به امید بهبود زندگی خود به یک خانه بزرگ و مرموز در حومه شهر نقل مکان می‌کنند. اما این خانه با گذشته‌ای تاریک و مخفی روبرو است. ارواحی که در این خانه زندگی می‌کنند، خانواده ریموندز را به خطر می‌اندازند. در نهایت، خانواده ریموندز موفق می‌شوند از خانه فرار کنند، اما زندگی آنها برای همیشه تغییر می‌کند.

داستان دوم: در دهه 1970 میلادی اتفاق می‌افتد و در مورد یک زن خانه‌دار است که از زندگی خود خسته شده است. او با یک روح در خانه خود روبرو می‌شود که به او پیشنهاد می‌دهد آرزوهایش را برآورده کند. اما این آرزوها عواقبی غیرمنتظره دارند.
در این داستان، زن خانه‌داری به نام «مارلا» از زندگی خود خسته شده است. او با یک روح در خانه خود روبرو می‌شود که به او پیشنهاد می‌دهد آرزوهایش را برآورده کند. مارلا آرزو می‌کند که زیباتر، ثروتمندتر و موفق‌تر شود. اما این آرزوها عواقبی غیرمنتظره دارند. مارلا به یک فرد خودخواه و طمع‌کار تبدیل می‌شود و زندگی خود را از دست می‌دهد.

داستان سوم: در زمان حال اتفاق می‌افتد و در مورد یک زوج جوان است که در تلاشند خانه‌ای برای زندگی خود پیدا کنند. آنها به یک خانه ارزان قیمت در حومه شهر می‌رسند، اما متوجه می‌شوند که این خانه با مشکلاتی روبرو است.

انیمیشن خانه The House 2022 با استقبال گروه منتقدان روبرو شد و در جشنواره های مختلف نامزد دریافت جوایز متعددی شد. این انیمیشن از نظر بصری زیبا و داستان‌های آن خلاقانه و جذاب هستند.

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4: ترانسفورمانیا 2022

انیمیشن Hotel Transylvania Transformania (2022) چهارمین و آخرین قسمت اکران شده از مجموعه فیلم‌های هتل ترانسیلوانیا است که در سال 2022 میلادی منتشر شد. این فیلم به کارگردانی جنیفر کلوسکا و درک دریمون و با بازی اندی سمبرگ، سلنا گومز، کاترین هان، کیگان-مایکل کی، استیو بوشمی، دیوید اسپید، برایان هال، آشر بلینکف، برد آبرل، فران درشر، جیم گافیگان و مالی شنون ساخته شده است.

داستان انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 4: ترانسفورمانیا در ادامه فیلم سوم رخ می‌دهد و در آن دراکولا و جانی در اثر یک اشتباه تبدیل به انسان و هیولا می‌شوند. دراکولا و دوستانش با کمک ماویس و درکپک باید پیش از آنکه تبدیل‌شان دائمی شود، راه‌حلی برای بازگشت به حالت عادی خود بیابند.

این فیلم با استقبال منتقدان مواجه شد و امتیاز 63 از 100 را از راتن تومیتوز دریافت کرد. منتقدان از داستان خلاقانه و کمدی فیلم تمجید کردند، اما برخی از آنها از روند فیلم انتقاد کردند.

بهترین انیمیشن های سال 2022

انیمیشن عصر یخبندان6: ماجرا های باک وایلد 2022

عصر یخبندان 6 باک وایلد یک فیلم کمدی ماجراجویی انیمیشن رایانه‌ای آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جان سی. دانکین در اولین کارگردانی بلند خود و به نویسندگی جیم هچت، ری دلاورنتیس و ویلیام شیفرین است. این فیلم یک اسپین‌آف از مجموعه فیلم‌های عصر یخبندان است و به عنوان ششمین قسمت از در مجموعه عصر یخبندان  عمل می‌کند. سایمون پگ نقش باک وایلد را از فیلم‌های قبلی تکرار می‌کند، در حالی که جوش گد، وینسنت تونگ، اوتکارش امبودکار و واندرا سایکس به بازیگران اضافه می شوند.

داستان انیمیشن عصر یخبندان 6: ماجراهای باک وایلد 2022، دو برادر پوزه‌پولک‌دار را دنبال می‌کند که از اینکه توسط گله‌شان مانند بچه‌های کوچک رفتار می‌شوند خسته شده‌اند. آنها راهی سفری می‌شوند تا جایی پیدا کنند که بتوانند مستقل باشند، اما به زودی خود را در دنیای گمشده‌ای پر از دایناسورها و سایر موجودات خطرناک می‌یابند. آنها در ماجراجویی خود با باک وایلد، یک سنجاب‌ماهی یک چشم که استاد بقا است، همراه می‌شوند.

عصر یخبندان 6 در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ در دیزنی پلاس اکران شد. این فیلم با نقدهای متفاوتی از منتقدان روبرو شد، برخی از آنها از انیمیشن و کمدی آن تمجید کردند، در حالی که برخی دیگر از داستان و کمبود اصالت آن انتقاد کردند. انیمیشن از نظر تجاری موفق بود و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان به فروش رسید.

انیمیشن عصر یخبندان 6: ماجراهای باک وایلد

انیمیشن تام و جری: گاوچران 2022

تام و جری: گاوچران 2022 Tom and Jerry: Cowboy Up یک انیمیشن کمدی است که محصول ۲۰۲۲ آمریکا با بازی تام و جری است که توسط کمپانی برادران وارنر تولید شده است. این فیلم اولین انیمیشن انیمیشن مستقیم تام و جری در پنج سال گذشته پس از تام و جری: ویلی وونکا و کارخانه شکلات سازی در سال ۲۰۱۷ و ادامه مجموعه فیلم است.

داستان فیلم در غرب وحشی اتفاق می‌افتد، جایی که تام و جری با هم متحد می‌شوند تا به یک دختر گاوچران و برادرش کمک کنند تا خانه خود را از دست یک زمین‌خوار حریص نجات دهند.

در این داستان، تام و جری به یک شهر کوچک غرب وحشی سفر می‌کنند، جایی که با یک دختر گاوچران به نام جکی و برادر کوچکش، وایلد بیل، آشنا می‌شوند. تام و جری با مک‌گیل متحد می‌شوند تا جکی و وایلد بیل را شکست دهند. با این حال، آنها به زودی متوجه می‌شوند که مک‌گیل در واقع یک شرور واقعی است و قصد دارد از معدن طلا برای اهداف شیطانی خود استفاده کند.
تام و جری با همکاری یکدیگر، جکی و وایلد بیل را متقاعد می‌کنند که با آنها متحد شوند. آنها با هم موفق می‌شوند مک‌گیل را شکست دهند و زمین‌های جکی و وایلد بیل را نجات دهند.

انیمیشن تام و جری گاوچران با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. منتقدان از انیمیشن و کمدی فیلم تمجید کردند. فیلم همچنین از نظر تجاری موفق بوده و بیش از ۲۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

تام و جری همواره انیمیشن های زیبایی با داستان های جالب و دیدنی به نمایش می گذارند، این بار نیز توانستند همانند گذشته دل ببینده هارا ببرند و مخاطبان را غرق تماشای انیمیشن تام و جری: گاوچران 2022  بکنند.

انیمیشن تاموجری گاوچران 2022

انیمیشن بز دلپذیر و گرگ بزرگ بزرگ:غوطه ور شدن برای آینده 2022

انیمیشن «بز دلپذیر و گرگ بزرگ: پرش برای آینده» یک انیمیشن کمدی ورزشی چینی محصول سال ۲۰۲۲ است که بر اساس مجموعه تلویزیونی «بز دلپذیر و گرگ بزرگ» ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی Huang Weiming و با بازی Tang Xiaotian، Zhang Xiaofei و Du Zhe تولید شده است.

داستان انیمیشن بز دلپذیر و گرگ بزرگ: غوطه ور شدن برای آینده 2022 در مورد یک تیم بسکتبال دانش‌آموزی به نام «مدافعان» است که در تلاشند تا در مسابقات قهرمانی بسکتبال کشور پیروز شوند. این تیم توسط یک بز به نام «Weslie» رهبری می‌شود که آرزو دارد روزی یک بازیکن بسکتبال حرفه‌ای شود.
در طول مسابقات قهرمانی، تیم «مدافعان» با تیم «گرگ‌ها» مواجه می‌شود. این انیمیشن توسط یک گرگ به نام «Wolfy» رهبری می‌شود. Wolfy یک بازیکن بسکتبال ماهر است که می‌خواهد تیم «مدافعان» را شکست دهد و قهرمان شود. در پایان، تیم «مدافعان» با تلاش و پشتکار فراوان، تیم «گرگ‌ها» را شکست می‌دهد و قهرمان مسابقات می‌شود. Weslie نیز در طول مسابقات رشد می‌کند و به یک بازیکن بسکتبال حرفه‌ای تبدیل می‌شود.

انیمیشن «بز دلپذیر و گرگ بزرگ: پرش برای آینده» با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. منتقدان از انیمیشن و کمدی فیلم تمجید کردند. فیلم همچنین از نظر تجاری موفق بود و بیش از ۵۰۰ میلیون یوان در چین فروخت.

انیمیشن بز دلپذیر و گرگ بزرگ 2022

انیمیشن زن گربه ای: شکار شده 2022

انیمیشن های ابر قهرمان همواره مورد توجه کودکان و بزرگسالان بوده است. این بار با اعلام خبر تولید انیمیشن زن گربه ای 2022، طرفداران سوپر قهرمان ها بسیار خوشحال شدند. پیش تر فیلمی به نام زن گربه ساخته شده بود که در سال 2022 انیمیشن آن نیز با نام زن گربه ای: شکار شده منتشر شد.

داستان این انیمیشن از این قرار است که زن گربه ای قصد دارد یک سرقت بزرگ انجام دهد اما با این کار نظر بتمن و پلیس بین الملی را به خود جلب می کند. پس زن گربه ای یا کت وومن چه تصمیمی می گیرد؟ آیا دست از سرقت بر می دارد یا نقشه ای جدید برای هدف خود می کشد؟

انیمیشن «زن گربه ای: شکار شده» در تاریخ ۱۹ ژانویه ۲۰۲۲ توسط Warner Bros. Pictures به صورت مستقیم به سرویس استریم HBO Max عرضه شد. این فیلم با استقبال مثبت منتقدان بسیاری روبرو شد. از نظر تجاری نیز این انیمیشن موفق بود و بیش از ۴۰ میلیون دلار در سراسر جهان به فروش رسید.

انیمیشن زن گربه ای 2022

انیمیشن آتش دل 2022 Fireheart

گاهی انیمیشن هایی که تولید می شوند که رازها و نشانه های پنهانی دارند در خود دارند. خیلی ها با انیمیشن های پرنسس ها موافق نیستند، چرا که اثرات منفی بر ناخوداگاه دختران می گذارند. برخی انیمیشن ها کاملا برعکس انیمیشن های دیزنی و پرنسس ها هستند. یکی از این پویانمایی ها انیمیشن آتش دل 2022 است که در اوایل سال 2022 منتشر شد و نظرات مثبتی را به همراه داشت.

این انیمیشن داستان دختری را روایت می کند که می خواهد اولین زن آتش نشان در جهان شود و برای این خواسته اش نیز تلاش زیادی نیز می کند. اتفاقات جالبی که جورجیا در حین تلاش های تحسین برانگیزش اتفاق می افتد، باعث می شود دیدن این انیمیشن بسیار جذاب تر شود. این پویانمایی جدای از انیمیشنی بودنش برای بزرگسالان و کودکان مناسب است. انیمیشن آتش دل یک پیام برای دختران دارد با این عنوان:«دختران هرگز از رویا های خود دست نکشید. چون می توانید هر کاری را انجام دهید!»

انیمیشن آتش دل در تاریخ ۱۴ اکتبر ۲۰۲۲ توسط Lionsgate به صورت مستقیم به سرویس استریم Peacock عرضه شد. این فیلم با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد و از نظر تجاری نیز موفق بود. بیش از ۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

انیمیشن آتش دل 2022

انیمیشن دورایمون: جنگ ستارگان کوچک نوبیتا 2022

انیمیشن دورایمون: جنگ ستارگان کوچک نوبیتا (Doraemon: Nobita’s Little Star Wars) یک فیلم پویانمایی علمی تخیلی ژاپنی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط استودیو شین-ای انیمیشن تولید شده است. این فیلم سی و پنجمین فیلم سینمایی از مجموعه فیلم‌های انیمیشن دورایمون است و بازسازی نسخه‌ای از فیلم دورایمون: نوبیتا و جنگ ستارگان (۱۹۸۵) است.

داستان انیمیشن دورایمون: جنگ ستارگان کوچک نوبیتا 2022 در مورد نوبیتا است که با کمک دورایمون، یک ربات دوست‌داشتنی از آینده، به سیاره‌ای دوردست سفر می‌کند که توسط ارتش شیطانی PCIA اداره می‌شود. نوبیتا و دوستانش با کمک یک گروه از شورشیان، باید علیه PCIA مبارزه کنند و سیاره را نجات دهند.

انیمیشن دورایمون: جنگ ستارگان کوچک نوبیتا در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ در ژاپن اکران شد و با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این فیلم بیش از ۶۰ میلیارد ین در سراسر جهان فروخت و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های انیمیشن ژاپنی تبدیل شد.

دورایمون جنگ ستارگان

انیمیشن قرمز شدن 2022 Turning Red

انیمیشن Turning Red یک انیمیشن کمدی فانتزی پیکسار محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط Domee Shi کارگردانی و نویسندگی شده است. این پویانمایی با ژانر کمدی و فانتزی باعث جذابیت بین بینندگان شده است.

انیمیشن قرمز شدن 2022 داستان یک دختر نوجوان به نام می‌لی که چینی-کانادایی ۱۲ ساله است را روایت می کند او به همراه خانواده در تورنتو کانادا زندگی می‌کند. او یک دختر خوب و مطیع است که همیشه سعی می‌کند رضایت مادرش را جلب کند. اما در داخل، می‌لی یک دختر پرشور و هیجان‌زده است که آرزو دارد به گروه موسیقی مورد علاقه‌اش بپیوندد.
یک روز، می‌لی متوجه می‌شود که هر بار که هیجان‌زده یا عصبانی می‌شود، به یک پاندای قرمز غول‌پیکر تبدیل می‌شود. این موضوع باعث می‌شود که می‌لی از کنترل زندگی خود خارج شود و با مادرش دچار مشکل شود. می‌لی با کمک دوستانش، باید یاد بگیرد که چگونه با توانایی جدید خود کنار بیاید و زندگی خود را کنترل کند.

انیمیشن قرمز شدن 2022 Turning Red در تاریخ ۱۱ مارس ۲۰۲۲ توسط دیزنی پلاس اکران شد. این فیلم با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد و از نظر تجاری نیز موفق بود و بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

انیمیشن قرمز شدن 2022

انیمیشن آکادمی خرگوش: ماموریت تخم مرغی 2022

آکادمی خرگوش: «ماموریت تخم مرغی» یک انیمیشن کمدی و ماجراجویی محصول سال 2022 است که توسط «استودیوهای کلمبیا» ساخته و توسط «نتفلیکس» منتشر شد. این فیلم دنباله ای بر فیلم «آکادمی خرگوش» محصول سال 2018 است.

داستان انیمیشن آکادمی خرگوش: ماموریت تخم مرغی 2022 در مورد مکس، یک خرگوش شهری است که به تازگی به آکادمی خرگوش ها در جنگل دعوت شده است. او در آنجا با خرگوش های دیگر دوست می شود و با هم برای محافظت از تخم مرغ های عید پاک از یک خرگوش شرور به نام «آیرون‌فیس» تلاش می کنند.

این انییمشن با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد و در گیشه نیز موفق بود. «آکادمی خرگوش: ماموریت تخم مرغی 2022» یک فیلم سرگرم کننده و خانوادگی است که با انیمیشن زیبا، داستان جذاب و شخصیت های دوست داشتنی، مخاطبان همه سنین را راضی می کند.

آکادمی خرگوش ها2022

انیمیشن فینیک (finnik 2022)

انیمیشن «فینیک» (Finnick) یک انیمیشن کمدی و ماجراجویی محصول سال 2022 است که توسط «استودیوهای آرکادیک» ساخته و توسط «نتفلیکس» منتشر شد. این فیلم داستان یک فین جوان به نام «فینیک» را روایت می کند که در یک شهر کوچک در روسیه زندگی می کند.

انیمیشن فینیک، یک پویانمایی جالب و تخیلی است که داستان کاملا متفاوتی را در برمی گیرد. در انیمشین فینیک 2022 فینیک نام جوانی است که از قدیم خانواده او موظف به محافظت از یک خانه متعلق به خود بودند. اما فینیک برعکس خانواده و دوستانش که بسیار مسئولیت پذیر هستند، وظایف خود را به درستی انجام نمی دهد. به همین دلیل هیچ خانواده ای فینیک را برای محافظت از خانه خود قبول نمی کنند تا این که خانواده کریستین به خانه فینیک نقل مکان می کنند. پس از آن اتفاقات عجیبی در شهر شروع به اتفاق افتادن می کنند. فینیک و کریستن به دنبال دلیل اتفاقات عجیب می روند. این اقدام آن هاباعث ایجاد داستان جذاب و دیدنی در انیمیشن فینیک، می شوند.

انیمیشن فینیک 2022

انیمیشن آپولو ۱۰ و نیم : دوران کودکی فضایی 2022

انیمیشن «آپولو ۱۰ و نیم: دوران کودکی فضایی» (Apollo 10 ½: A Space Age Childhood) یک انیمیشن کمدی و درام محصول سال 2022 است که توسط «ریچارد لینکلیتر» کارگردانی شده است. این فیلم داستان یک پسر 10 ساله را روایت می کند که در تابستان سال 1969 در حومه هیوستون تگزاس زندگی می کند.

داستان فیلم در مورد فرود تاریخی آپولو 11 بر ماه است. کودک که علاقه زیادی به فضا و ناسا دارد، تصور می کند که او را انتخاب کرده اند تا به عنوان فضانورد پشتیبان آپولو 10 به ماه سفر کند.

داستانی فانتزی و رویایی انیمیشن آپولو ۱۰ و نیم: دوران کودکی فضایی 2022 باعث شد یکی از بهترین انیمیشن های سال 2022 شود. همینطور این فیلم با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد و نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن بلند شد. «آپولو ۱۰ و نیم: دوران کودکی فضایی» یک فیلم سرگرم کننده است که با انیمیشن زیبا، داستان جذاب و شخصیت های دوست داشتنی، مخاطبان همه سنین را راضی می کند.

انیمیشن آپولو 10 نیم

انیمیشن بابا یاگا 2022

انیمیشن بابا یاگا یک انیمیشن کمدی و فانتزی محصول سال 2022 است که توسط «استودیوهای انیمیشن بلژیکی» ساخته و توسط «نتفلیکس» منتشر شد. این فیلم بر اساس داستان های فولکلور روسی در مورد بابا یاگا، یک جادوگر خبیث و وحشی، ساخته شد.

داستان انیمیشن بابا یاگا baba yaga 2022 در مورد یک دختر جوان به نام «اونا» است که در یک روستای کوچک روسی زندگی می کند. اونا یک دختر شجاع و مهربان است که عاشق ماجراجویی است. یک روز، اونا با یک گربه سیاه سخنگو به نام «واسیلیس» آشنا می شود. واسیلیس به اونا می گوید که بابا یک جادوگر در حال برنامه ریزی برای نابودی روستای آن ها است.

انیمیشن سونیک خارپشت 2 (2022)

سونیک دوست داشتنی که ابتدا با گیم های ساخته شده با همین اسم خود را در دل ها جا کرد. سپس با انیمیشن هایی که کمپانی های ساخت انیمیشن بر عهده گرفتند توانست محبوبیت خود را بیش از پیش کند. این بار در سال 2022 در ادامه سری اول انیمیشن سینمایی سونیک1 2020، در سال 2022 ادامه همین انیمیشن نیز ساخته شد. داستان این قسمت از این قرار است که سونیک در گرین هیلز مستقر شده و می خواهد به همه نشان دهد که یک قهرمان است. اما باید مهارت های خود را برای مبارزه با دشمن به اثبات برساند. دکتر روباتنیک و شریکش ناکلز می خواهند الماس قدرتمندی را پیدا کنند که توانایی نابودی تمدن ها را داشته باشد. در این شرایط سونیک باید به همراه دوستش تیلز در مقابل دشمنانش بایستد…

انیمیشن سونیک خارپشت 2 (2022) یک انیمیشن اکشن، کمدی و ماجراجویی، محصول سال 2022 است که توسط «جیمز واتسون» کارگردانی شده است. انیمیشن سونیک خارپشت 2 2022 با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد. «سونیک خارپشت 2» یک فیلم سرگرم کننده و اکشن است که با انیمیشن زیبا، داستان جذاب و شخصیت های دوست داشتنی، مخاطبان همه سنین را راضی می کند.

انیمیشن سونیک خارپشت2

انیمیشن بچه های بد 2022

پس از یک عمر سرقت افسانه ای، جنایتکاران بدنام آقای گرگ، آقای مار، آقای پیرانا، آقای کوسه و خانم رتیل بالاخره دستگیر شدند. برای فرار از زندان، آن ها باید از پیچیده ترین ترفندهای خود را به کار بگیرند تا خود را شهروند نمونه نشان دهند. این باند مشکوک تحت رهبری معلم خود، پروفسور مارمالاد، قصد دارد دنیا را فریب دهد که خوب شده اند. انیمیشن بچه های بد 2022، پر از صحنه های کمدی، جذاب و دیدنی است که پیشنهاد می کنیم یک بار آن را تماشا کنید.

انیمیشن بچه های بد 2022
این انیمیشن  که یکی از انیمیشن های با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد. بچه های بد 2022 یک فیلم سرگرم کننده و اکشن است که با انیمیشن زیبا، داستان جذاب و شخصیت‌های دوست داشتنی، مخاطبان همه سنین را راضی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟