پوستر ضررده ترین انیمیشن های سال 2022
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

کمپانی های فیلم سازی و انیمیشن سازی همواره مورد توجه بیش از اندازه مخاطبان می باشد و حتی خطایی هر چند کوچک از این کمپانی ها خیلی زود به چشم می آید و قضاوت می شود. در این مقاله می خواهیم شما را با لیستی از انیمیشن هایی که در سال 2022 برای سازندگانشان آنطور که باید نتوانستند موفق شوند، بپردازیم. اگر شما هم مشتاقید تا بدانید ضررده ترین انیمیشن های سال 2022 کدام اند؟ ادامه این مقاله جذاب را از دست ندهید.

لیست ضررده ترین انیمیشن های سال 2022

در این لیست برای شما تعدادی از انیمیشن های پر هزینه با درآمد پایین و کم فروش را برای شما آماده کردیم که عبارتند از:

  • انیمیشن دنیای عجیب 2022 (Strange world)
  • انیمشن عصر یخبندان؛ ماجراجویی‌های باک 2022 (The Ice Age Adventures of Buck Wild)
  • انیمیشن لایتیر 2022 (lightyear)
  • انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو 2022(Minions: The Rise of Geru)
  • انیمیشن پینوکیو 2022 (Pinocchio)

انیمیشن دنیای عجیب 2022 (strage world) اولین عضو ضررده ترین انیمیشن های سال 2022

دنیای عجیب (به انگلیسی: Strange World) یک انیمیشن علمی-تخیلی ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط استودیو انیمیشن والت دیزنی تولید شده است. همچنین توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شده است. کارگردانی انیمیشن دنیای عجیب و غریب را دان هال، کارگردانی و نویسندگی مشترک کوی نگوین و تهیه کنندگی روی کنلی بر عهده داشت. گروه صداپیشگان این فیلم را جیک جیلنهال، دنیس کواید، جابوکی یانگ وایت، گابریل یونیون و لوسی لیو تشکیل می دهند. انیمیشن دنیای عجیب 2022 داستان یک خانواده افسانه ای از کاشفان، کلادها (گیلنهال، کواید، یانگ-سفید و یونیون) را روایت می کند که باید اختلافات خود را کنار بگذارند و در سفری به سرزمینی مرموز زیرزمینی که در آن گونه های واقعی زندگی می کنند را بیابند.

دانلود انیمیشن عجیب 2022

انیمشن عصر یخبندان؛ ماجراجویی‌های باک 2022 (The Ice Age Adventures of Buck Wild)

ماجراهای عصر یخبندان باک وایلد (به انگلیسی: The Ice Age Adventures of Buck Wild) یک انیمیشن کمدی، ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جان سی دانکین است.این انیمیشن در اولین کارگردانی بلند سینمایی خود با فیلمنامه‌ای از جیم هخت، ری دلورنتیس و ویلیام شیفرین را کار می کند. انیمیشن عصر یخبندان؛ ماجراجویی‌های باک 2022 به عنوان ششمین قسمت کلی این فرانچایز به نمایش در می آید. صداپیشگان این فیلم سیمون پگ (تنها بازیگر قبلی که بازگشته است)، وینسنت تانگ، آرون هریس، اوتکارش آمبودکار و جاستینا ماچادو نیز در این فیلم بازی می‌کنند.
اگر بخواهیم ششمین قسمت انیمیشن عصر یخبندان را نقد کنیم؛ انیمیشن عصر یخبندان ماجراجویی‌های باک 2022 به‌عنوان اولین تجربه دیزنی از مجموعه انیمیشن های 5 قسمتی عصر یخبندان اثر بسیار ناامید کننده و ضعیف است. علاوه بر تکرار اشتباهات گذشته، اثری ضعیف‌تر و پر اشکال‌تری را نیز ارائه می کند و انیمیشن در بسیاری از جنبه ها با افت کیفیت بسیار زیاد مواجه می شود.

انیمیشن عصر یخبندان 6

انیمیشن لایتیر 2022 (lightyear)

لایتیر (به انگلیسی: Lightyear) یک انیمیشن علمی-تخیلی اکشن و ماجراجویی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ است که توسط والت دیزنی پیکچرز و استودیوی انیمیشن پیکسار تولید و توسط استودیو والت دیزنی موشن پیکچرز توزیع شد. این انیمیشن یک اسپین آف از مجموعه انیمیشن داستان اسباب بازی است، اما در دنیای داستانی اتفاقات مشابه آنها اتفاق نمی‌افتد. بلکه به‌عنوان انیمیشنی معرفی می‌شود که شخصیت‌های اصلی انیمیشن اسباب بازی آن را دیده‌اند.
لایت یر بر شخصیت باز لایت تمرکز دارد که در این فیلم انسان است و اسباب بازی نیست. کارگردانی این فیلم بر عهده آنگوس مک‌لین (در اولین کارگردانی بلند او) و تهیه‌کنندگی گالین ساسمن، بر اساس فیلمنامه و داستانی نوشته مک‌لین و جیسون هدلی بود که هر دوی آن‌ها با متیو آلدریچ نویسنده دومی را نوشتند. کریس ایوانز به عنوان صداپیشگی شخصیت اصلی، با کیک پالمر، پیتر سون، تایکا وایتیتی، دیل سولز، جیمز برولین و اوزو آدوبا در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند. انیمیشن لایتیر 2022 باز لایت‌یر (ایوانز) است که به‌عنوان یک تکاور فضایی عمل می‌کند که پس از فرود آمدن در سیاره متخاصم T’Kani Prime به همراه فرمانده و خدمه‌اش، سعی می‌کند راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند در حالی که با تهدیدی برای امنیت کیهان مواجه می‌شود.

انیمیشن لایتر2022

انیمیشن مینیون‌ها: ظهور گرو 2022 (Minions: The Rise of Gru)

مینیون‌ها: ظهور گرو (انگلیسی: Minions: The Rise of Gru) یک انیمیشن پویانمایی رایانه‌ای کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ است. انیمیشن Minions، توسط ایلومینیشن تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده‌است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم پیش‌درآمد اسپین‌آف انیمیشن مینیون‌ها (۲۰۱۵) و پنجمین ورودی کلی در فرنچایز من نفرت انگیز است. این فیلم به کارگردانی کایل بالدا و براد آبلسون و جاناتان دل وال به عنوان کارگردانان مشترک، شاهد بازگشت استیو کرل در نقش گرو و پی‌یر کافین در نقش مینیون‌ها به همراه تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رزا، ژان-کلود ون دام، لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترخو، راسل برند، جولی اندروز و آلن آرکین می‌باشد.

ظهور گرو نخستین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی در ۱۳ ژوئن ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. همچنین در ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. انیمیشن مینیون ها:ظهور گرو 2022 منتقدان موسیقی متن فیلم و ارزش سرگرمی آن را برای کودکان تحسین کردند، در حالی که انتقادها بیشتر متوجه طرح داستانی فیلم بود. این فیلم ۹۳۹ میلیون دلار در سراسر جهان در مقابل بودجهٔ ۸۰ میلیون دلاری خود فروش داشته است.

مینیون یکی از ضررده ترین انیمیشن های سال 2022

انیمیشن پینوکیو 2022 (Pinocchio) از ضررده ترین انیمیشن های سال 2022

پینوکیو (به انگلیسی: Pinocchio) لایو اکشن آمریکایی در ژانر درام، موزیکال و فانتزی به کارگردانی رابرت زمکیس است. این انیمیشن که ضررده ترین انیمیشن های سال 2022 شناخته می شود، بر پایهٔ فیلمنامه‌ای از زمکیس و کریس وایتز و تهیه‌کنندگی والت دیزنی پیکچرز است. این فیلم یک بازسازی از فیلم پینوکیو (۱۹۴۰) است که خود بر اساس کتاب ایتالیایی ماجراهای پینوکیو در سال ۱۸۸۳ اثر کارلو کلودی ساخته شده‌است. در این انیمیشن تام هنکس، سینتیا اریوو و لوک ایوانز به همراه بنجامین ایوان اینسورث، جوزف گوردون لویت، کیگان-مایکل کی و لورین براکو در صداپیشگی نقش آفرینی می‌کنند.

پینوکیو در ۸ سپتامبر ۲۰۲۲ در دیزنی پلاس منتشر شد. این لایواکشن به طور کلی نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرد، که فیلم را فاقد جذابیت فیلم ۱۹۴۰ دانستند و از نگارش و انحرافات آن انتقاد کردند. هر چند جلوه‌های بصری، موسیقی و برخی از بازی‌های بازیگران مورد تحسین قرار گرفت. انیمیشن پینوکیو 2022 Pinocchio نامزد ۶ جایزه در چهل و سومین دوره جوایز تمشک طلایی از جمله بدترین فیلم و بدترین بازسازی شد.
آشفتگی و بلاتکلیفی فیلمنامه و در کنار آن سبک بصری بی‌روح و خسته‌کننده، شکست همه‌جانبه‌ لایواکشن خاطره انگیز را در توجیه وجودش نشان می دهد. مشکل اصلی داستان نه در نتیجه‌ی نهایی، بلکه در صحنه های ابتدایی فیلم به وضوح مشاهده می شود.

انیمیشن پینوکیو2022

سخن آخر

ما در این مطلب سعی کردیم نقدی بر انیمیشن های بد سینمای جهان در سال 2022 داشته باشیم. با خواندن این مقاله می توانید حداقل با بخشی از ضررده ترین انیمیشن های سال 2022 آشنا شوید. با این روش می توانید انتخابی درست برای انیمیشنی که حدودا چند ساعت از وقت خود را صرف آن می کنید، داشته باشید و پس از تماشای آن حس خوب را دریابید.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟