تصویر انیمیشن های برتر دیزنی لند
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

والت دیزنی یکی از بزرگ ترین و پیشرو ترین کمپانی های سرگرمی انیمیشن در جهان است. ما شما را با تعدادی از انیمیشن های دیزنی که به قبلا با آن ها خاطره دارید آشنا می کنیم و لینک دانلود بهترین کارتون های دیزنی را برایتان قرار خواهیم داد.
شرکت والت دیزنی، از زمان تاسیس خود در سال 1937 میلادی، بینندگان را با تعداد زیادی کارتون دیدنی و ماجراجویی، سرگرم کرده است. در واقع، دیزنی از زمان اکران اولین انیمیشن طولانی خود، سفید برفی و هفت کوتوله، نزدیک به 420 انیمیشن و کارتون و… تولید کرده است، به عنوان مثال این شرکت تنها در سال جاری 29 فیلم منتشر کرده است که این مقدار در نوع خود بسیار جالب و قابل توجهی است. چنین فهرست متنوع و گسترده ای اگرچه در نگاه اول جذاب است، اما انتخاب و معرفی لیست بهترین ها را دشوار می کند.

لیست بهترین انیمیشن های دیزنی لند

کارتون ها و انیمیشن های برتر والت دیزنی با روایتی داستانی توانسته اند عواطف و احساسات بینندگان پرشماری را بر انگیزند و در اقصی نقاط جهان طرفدار ویژه خود را داشته باشند. در ادامه با معرفی بهترین انیمیشن های والت دیزنی با ما همراه باشید.

  • شیر شاه the lion king
  • انیمیشن زوتوپیا«Zootopia»
  • انیمیشن دیو و دلبر«Beauty and the Beast»
  • انیمیشن علاءالدین «Aladdin»
  • شش قهرمان بزرگ «Big Hero 6»
  • انیمیشن گیسو کمند «Tangled»

شیرشاه (the lion king) از انیمیشن های دیزنی

شیر شاه یکی از بهترین و پربازدیدترین انیمیشن های دیزنی محسوب می شود که در ژانر حماسی و موزیکال توانسته است برای خود نامی مطرح کند. موسیقی این اثرt توسط التون جان آهنگساز معروف و ملودی نیز از هانس زیمر می باشد. داستان انیمیشن شیر شاه فیلم نیز به داستان شیری به نام اسکار اشاره دارد که تلاش می کند خود را به پادشاهی برحق خود را صاحب شود. پادشاهی جنگل اکنون در دست برادرش موفاسا است. برادرش را می کشد و برادرزاده اش را مجبور به فرار می کند؛ اما بردار زاده او سیمبا در آینده بازخواهد گشت تا انتقام پدرش را از موفاسا بگیرد. امتیاز Imdb این انیمیشن 8.5 است.

تصویر انیمیشن شیر شاه

انیمیشن زوتوپیا «Zootopia»

یکی دیگر از انیمیشن های پرفروش والت دیزنی، زوتوپیا است که پنجاه و پنجمین انیمیشن برتر دیزنی محسوب می شود؛ این انیمیشن توانسته برای خود دست و پایی به هم بزند و داستان این کارتون در مورد یک روباه کلاهبردار و یک خرگوش پلیس است که سعی در جلوگیری از یک نقشه بزرگ دارند و بدین ترتیب هم باهم همکاری می کنند. منتقدان انیمیشن، فیلمنامه ها، موسیقی متن، تم ها و موسیقی را تحسین کرده اند. انیمیشن زوتوپیا از سایت imdb نمره خوب 8 را دریافت کرد.

انیمیشن زوتوپیا

انیمیشن دیو و دلبر «Beauty and the Beast»

دیو و دلبر یکی دیگر از آثار دیدنی دیزنی است که در لیست بهترین کارتون های دیزنی قرار دارد. این لایو اکشن محصول سال 2017 است و بر اساس داستان یک شیطان و معشوق فرانسوی ساخته شده است. اسکار بهترین آهنگ و موسیقی نیز به انیمیشن دیو و دلبر 2017 اختصاص داده شده است و آن را به یکی از بهترین انیمیشن ها تبدیل می کند و در لیست ده انیمیشن برتر جهان قرار گرفت. 8 نمره ای بود که انیمیشن توانست برای خود از سایت imdb دریافت کند.

تصویر انیمیشن دیو و دلبر

انیمیشن علاءالدین «Aladdin»

انیمیشن سینمایی علاءالدین یکی دیگر از بهترین کارتون های دیزنی است و همین طور یکی از بهترین انیمیشن های سینمایی است که موسیقی زیبایی نیز دارد. این فیلم در سال 1992 به یکی از محبوب ترین و پر فروش‌ ترین انیمیشن‌ های زمان خود تبدیل شد و فروش خوبی در سراسر جهان داشت. این اثر توانست از خود نمره خوب 8 را از سایت imdb دریافت کند.

تصویر انیمیشن علاالدین

شش قهرمان بزرگ «Big Hero 6»

Big Hero 6 پنجاه و چهارمین انیمیشن دیزنی است و در لیست بهترین انیمیشن های جهان قرار می گیرد. داستان این کارتون در مورد ربات نابغه ای به نام هیرو هامادا و روباتی به نام بیمکس است. آن ها یک گروه ابرقهرمانی تشکیل می دهند تا با مرد شیطانی که مسئول مرگ برادر قهرمان است مبارزه کنند. انیمیشن Big Hero 6 پر فروش ترین انیمیشن سال 2022 شد و یکی از پر فروش ترین کارتون های دیزنی محسوب می شود.
شش قهرمان بزرگ در آن توانست نمره 7.8 را از سایت imdb دریافت کند.

تصویر انیمیشن 6قهرمان

انیمیشن گیسو کمند «Tangled»

انیمیشن گیسو کمند شاید داستان او را به نام راپونزل به نوشته برادران گریم بشناسید، یکی از بهترین انیمیشن های به اصطلاح دخترانه به حساب می آید. گیسوکمند عنوان پر فروش ترین انیمیشن دیزنی بعد از شیر شاه است. همچنین ترکیب عناصر مدرن و کلاسیک که به زیبایی روایتی عاشقانه و ماجراجویانه را بیان می کند از نکات قابل توجه انیمیشن گیسو کمند 2010 محسوب می شود. در واقع راپونزل دختر ملکه و پادشاهی زیباست که در این داستان هیجان انگیر، پیرزنی وی را می رباید. وی را به برجی برده می شود که به او اجازه خروج از برج را نمی دهد.

تصویر انیمیشن گیسو کمند

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم برای شما بهترین و جذاب ترین انیمیشن های دیزنی را همراه با خلاصه داستان انیمیشن بیان کنیم. امیدواریم این مطلب باب میل شما بوده باشد. اگر علاقمند به مشاهده مطالب این چنینی هستید می توانید از صفحات دیگر سایت نیز بهرمند شوید و با نظرتان باعث پیشرفت ما شوید.

1 دیدگاه

  1. 09053645395
    09053645395

    خیلی ممنون از محتوا تون
    بله اکثریت انیمیشن های دیزنی عالین

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟