انیمیشن راپونزل: گیسو کمند (2010)

انیمیشن راپونزل: گیسو کمند (2010) (2010)

مدت زمان: 100 دقیقه کشور: رده سنی:

رضایت کاربران
63% (8 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

انیمیشن گیسو کمند 2010، داستان یک دختر جوان زیبا با موهای جادویی به نام راپونزل است که تمام زندگی خود را در یک قلعه کوچک با زنی که ادعا می کند مادرش است زندگی می کند. راپونزل تمایل زیادی به دیدن دنیای اطراف خود دارد، اما مادرش اجازه نمی دهد. اما وقتی از خانه خارج می شود، به طور تصادفی با یک دزد روبرو می شود و این باعث می شود راپونزل دنبال او بیاید تا بفهمد او کیست و از کجا آمده است…

انیمیشن راپونزل: گیسو کمند (tangled 2010) محصول کشور ایالات متحده، ژاپن و کمپانی Walt Disney Animation Studios، Walt Disney Pictures است که به کارگردانی Nathan Greno، Byron Howard و نویسندگی Dan Fogelman، Jacob Grimm، Wilhelm Grimm ساخته و در تاریخ 24 نوامبر 2010 (3 آذر 1389) اکران شد. در این انیمیشن صدا پیشگانی چون Mandy Moore, Zachary Levi, Donna Murphy و .. هنرنمایی کرده اند. انیمیشن راپونزل: گیسو کمند 2010 توانست امتیاز 7.7 را از 10 در سایت IMDB دریافت کند.

راپونزل Tangled یک انیمیشن پویانمایی موزیکال محصول 2010 توسط استودیو والت دیزنی است. داستان فیلم برگرفته از راپونزل و توسط برادران گریم نوشته شده است. این انیمیشن پنجاهمین انیمیشن کلاسیک والت دیزنی است. این فیلم قرار بود راپونزل نام داشته باشد تا اینکه در نهایت به تنگلد تغییر نام داد. این فیلم در نوامبر 2010 به صورت سه بعدی منتشر شد. گیسوکمند با بودجه 260 میلیون دلاری به یکی از گران قیمت ترین انیمیشن های تاریخ تبدیل شد.
  • جوایز: Nominated for 1 Oscar. 10 wins & 41 nominations total
  • زبان: انگلیسی، آلمانی
  • نویسنده: Dan Fogelman, Jacob Grimm, Wilhelm Grimm

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟