پوستر انیمیشن های برتر سال 2024
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

انیمیشن یکی از محبوب ترین ژانرهای سینمایی در سراسر جهان است. این ژانر با داستان های جذاب، شخصیت های دوست داشتنی و جلوه های بصری خیره کننده، مخاطبان از هر سنی را به خود جذب می کند. در این مقاله به نقد و بررسی 3 مورد از بهترین انیمیشن های 2024 میلادی میپردازیم.

در سال 2024 میلادی نیز مانند سال های گذشته، شاهد اکران انیمیشن های جذاب و دیدنی از سوی استودیوهای مطرح دنیا خواهیم بود. سال 2024 سالی پر از انیمیشن های جذاب و دیدنی است. از انیمیشن هایی با ژانر ماجراجویی و فانتزی گرفته تا انیمیشن های کمدی و رمانتیک، در این سال هر چیزی که دنبالش هستید را پیدا خواهید کرد.

در این لیست، ما بهترین انیمیشن های 2024 را با تاریخ اکران به شما معرفی می کنیم. این انیمیشن ها با داستان های جذاب، شخصیت های دوست داشتنی و گرافیک خیره کننده، شما را ساعت ها سرگرم خواهند کرد و سال 2024 را برای شما خاطره انگیز خواهند کرد.

انیمیشن اوریون و تاریکی 2024 (Orion and the Dark)

داستان انیمیشن اوریون و تاریکی از محبوبترین انیمیشن های 2024، درباره پسربچه ای به نام اوریون است که از ترس های متعددی همچون ترس از زنبور، ارتفاع، سگ، اقیانوس، امواج تلفن همراه، دلقک های قاتل و حتی سقوط از صخره او را کاملا درگیر کرده است. بزرگ ترین ترس او هنگام شب به وقوع می پیوندد؛ آن زمان که تاریکی همه جا را فرا گرفته و وحشتی ناموجود این کودک را فرا می گیرد.Top of Form مسئله ای که سبب می شود تا اوریون در ارتباطش با دیگران به مشکل بخورد.

انیمیشن اوریون و تاریکی

با این حال یک شب، تاریکی تجسمی فیزیکی به خود می گیرد و برای غلبه بر ترس های اوریون، ماجراجویی جذابی را همراه با او رقم می زند. ماجراجویی که اوریون را با ناشناخته ترین ترس های درونی اش روبه رو می کند و به او کمک می کند تا یاد بگیرد که ناشناخته ها آنقدرها هم که تصور می کند وحشتناک نیستند.

تاریخ انتشار: 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1402)

نقد انیمیشن اوریون و تاریکی 2024

انیمیشن اوریون و تاریکی با داستانی جذاب و شخصیت های دوست داشتنی، توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. منتقدان از داستان انیمیشن که به موضوع ترس های کودکان می پردازد، تمجید کردند. همچنین شخصیت تاریکی که در این انیمیشن به خوبی پردازش شده است، مورد توجه منتقدان قرار گرفت.

انیمیشن اوریون و تاریکی انیمیشنی جذاب و دیدنی برای کودکان و بزرگسالان است. این انیمیشن با داستانی که به موضوع ترس های کودکان می پردازد، می تواند به کودکان در غلبه بر ترس هایشان کمک کند. همچنین شخصیت تاریکی که در این انیمیشن به خوبی پردازش شده است، می تواند برای کودکان جذاب باشد.

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 (Kung Fu Panda 4)

داستان انیمیشن پاندای کونگ فو کار 2024 درباره ی پو، پاندای چاق و دوست داشتنی است که حالا به عنوان یک جنگجوی افسانه ای شناخته می شود. پو که حالا رهبر پنج شجاع است، باید با یک تهدید جدید روبرو شود. این تهدید جدید توسط یک اژدهای آتشین به نام گنگ شکل گرفته است که قصد دارد امپراتوری صلح را نابود کند.

پاندای کنگ فو کار 4

پو برای مقابله با گنگ، باید به دنبال استاد جدیدی باشد. او در نهایت با استاد لی، یک اژدهای آتشین مهربان و دوست داشتنی آشنا می شود. استاد لی به پو کمک می کند تا قدرت های جدیدی را کشف کند و به یک جنگجوی واقعی تبدیل شود.

تاریخ انتشار: 29 مارس 2024 (10 فروردین 1403)

نقد انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴

انیمیشن پاندای کونگ فو کار که در گروه بهترین انیمیشن های 2024 قرار می گیرد، با داستانی جذاب و شخصیت های دوست داشتنی، توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. منتقدان از داستان انیمیشن که به موضوع تعادل و کنترل خشم می پردازد، تمجید کردند. همچنین شخصیت های پو و استاد لی که در این انیمیشن به خوبی پردازش می شوند، مورد توجه منتقدان قرار می گیرد.

انیمیشن پاندای کونگ فو کار ۴ انیمیشنی جذاب و دیدنی با داستانی که به موضوع تعادل و کنترل خشم می پردازد، می تواند به کودکان در یادگیری این مهارت ها کمک کند.

انیمیشن ۲۰۲۴ گارفیلد (Garfield)

داستان انیمیشن گارفیلد درباره گربه ی نارنجی تنبل و بدخلق به نام گارفیلد است که با صاحبش، جان آر. اسمیت، در یک آپارتمان در شهر نیویورک زندگی می کند. گارفیلد از زندگی روزمره خود خسته می شود و آرزو دارد تا ماجراجویی های هیجان انگیزی را تجربه کند.

یک روز، گارفیلد با یک سگ ولگرد به نام ادی آشنا می شود. ادی به گارفیلد پیشنهاد می دهد تا با او به سفری ماجراجویانه بروند. گارفیلد که از این پیشنهاد هیجان زده می شود، با جان آر. اسمیت خداحافظی می کند و همراه با ادی سفر خود را آغاز می کند.

گارفیلد 2024

در طول سفر، گارفیلد و ادی با چالش ها و خطرات مختلفی روبه رو می شوند. اما با کمک یکدیگر، موفق می شوند از این چالش ها عبور کنند و به خانه بازگردند.

تاریخ انتشار: تاریخ 24 می 2024 (4 خرداد 1403)

نقد انیمیشن گارفیلد 4

انیمیشن گارفیلد با داستانی جذاب و شخصیت های دوست داشتنی، توانست نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. منتقدان از داستان انیمیشن که به موضوع ماجراجویی و دوستی می پردازد، تمجید کردند.

این انیمیشن با داستانی که به موضوع ماجراجویی و دوستی می پردازد، می تواند برای مخاطبان از هر سنی جذاب باشد.

بهترین انیمیشن های 2024، بسیار دیدنی تر و جالب تر از انیمیشن های سال های گذشته محسوب می شود. افرادی که علاقمند به تماشای انیمیشن های جدید و جذاب هستند، می توانند از طریق دنبال کردن این مقاله که به صورت مستمر آپدیت می شود با جدیدترین های دنیای کارتون آشنا شوند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟