انیمیشن پرندگان خشمگین 2 (2019)

انیمیشن پرندگان خشمگین 2 (2019)

مدت زمان: 97دقیقه کشور: ، رده سنی:

پرندگان و خوک ها که در ابتدا دشمن یکدیگر بودند، اکنون با هم متحد شده و در حال جنگ دشمن قوی تری هستند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

انیمیشن پرندگان خشمگین 2 (2019) دنباله انیمیشن پرندگان خشمگین (2016) است. این انیمیشن توسط کایل بالدا، مایکل مونتیل و جان وینک ساخته شده است و توسط رومئو سانتوز کارگردانی شده است. این انیمیشن در 2 آگوست 2019 توسط سونی پیکچرز انیمیشن منتشر شد.

داستان انیمیشن پرندگان خشمگین 2 (2019) چند سال پس از وقایع انیمیشن اول اتفاق می افتد. پس از اتفاقاتی که بین قرمز و خوک های سبز افتاد، این بار اما به دلیل تهدیداتی که از طرف یک پرنده ناشناس جهت از بین بردن جزیره پرنده ها به وجود آمده است تصمیم گرفته اند با کمک خوک ها به دشمن ناشناس خود حمله کنند و بمب های نشانه گرفته شده به جزیره را نیز خنثی کنند.

انیمیشن پرندگان خشمگین 2 (2019) با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد. این انیمیشن بیش از 532 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و دومین انیمیشن پرفروش سال 2019 شد؛

همچنین یک انیمیشن ماجراجویی خنده دار و هیجان انگیز است که برای مخاطبان همه سنین مناسب است. این انیمیشن پیامهای مثبتی مانند اهمیت دوستی، همکاری و اهمیت نجات سیاره را به مخاطبان منتقل می کند.

این انیمیشن به کارگردانی John Rice ، Thurop Van Orman داستان انیمیشن پرندگان خشمگین The Angry Birds به نویسندگی Eyal Podell ، Peter Ackerman با حضور بازیگران اصلی Jason Sudeikis ، Josh Gad ، Leslie Jones این انیمیشن در سال 2019 اکران شد.

 

  • جوایز: 1 win & 3 nominations
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Peter Ackerman, Eyal Podell, Jonathon E. Stewart

ستارگان

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟