انیمیشن شاهزاده کیارای دلیر 2011 Kiara the Brave

انیمیشن شاهزاده کیارای دلیر 2011 Kiara the Brave

مدت زمان: 90 دقیقه کشور: رده سنی:

امپراتوری King Maximus's Dreamzone توسط برادرش Badness و دکتر Oz تهدید می شود.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

انیمیشن Kiara the Brave2011 یک انیمیشن هندی محصول 2011 است که توسط کارگردانان اسمیتا مارو و ویجی اس بانشالی ساخته شده است. انیمیشن شاهزاده کیارای دلیر 2011 بر اساس شخصیت های کمیک Super K که توسط Vibha Singh و Jaswinder S. Kang ساخته شده است.

داستان انیمیشن در دنیایی خیالی به نام ترا اتفاق می افتد. کیارا، یک شیر ماده جوان، دختر پادشاه ماکسیموس، رهبر شیرها است و همیشه آرزو داشته که یک قهرمان باشد، اما پدرش می خواهد او یک ملکه خوب باشد. کیارا با یک گربه سیاه به نام سوپر کیود آشنا می شود که به او کمک می کند تا مهارت های قهرمانی خود را توسعه دهد و با یک گروه شرور به نام بدمز به رهبری دکتر اوزوکس مواجه می شوند. دکتر اوزوکس می خواهد کنترل Terra را به دست بگیرد و کیارا و سوپر کیود باید او را متوقف کنند.

انیمیشن شاهزاده کیارای دلیر 2011 یک داستان سرگرم کننده و هیجان انگیز است که پیام های مثبتی در مورد اهمیت خانواده و دوستی دارد. انیمیشن  همچنین به کودکان نشان می دهد که هر کس می تواند قهرمان باشد، صرف نظر از سن، جنسیت یا نژاد. این انیمیشن در هند با استقبال خوبی روبرو شد و در خارج از هند نیز موفق بود. این فیلم نامزد دریافت جایزه بهترین انیمیشن در جشنواره فیلم ملی هند شد.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Vibha Singh, Jaspinder Kang

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟