انیمیشن نیمونا 2023 Nimona

انیمیشن نیمونا 2023 Nimona (2023)

مدت زمان: 101 دقیقه کشور: رده سنی:

نیمونا یک انیمیشن متفاوت و جذاب است که از استودیو بلو اسکای ساخته شد، اما متاسفانه به دلیل تعطیلی این شرکت توسط دیزنی، این پروژه متوقف شد. داستان این انیمیشن اقتباسی از رمان گرافیک معروف ان‌ دی استیونسون است و درباره یک شوالیه است که به تهمت جنایتی که ارتکاب نکرده است متهم می‌شود. تنها کسی که می‌تواند به او کمک کند و بی‌ گناهی او را اثبات کند، دختر نوجوانی به نام نیمونا است. این دختر توانایی تغییر شکل دارد و در عین حال ممکن است همان هیولایی باشد که شوالیه قسم خورده است تا او را نابود کند. داستان این انیمیشن در دنیای قرون وسطا رخ می‌ دهد و به موضوعاتی همچون برچسب‌ گذاری افراد و تغییر شکل بر اساس نگاه دیگران پرداخته است. نیمونا یک شخصیت جذاب و قهری است که در این داستان به دنبال ثابت کردن بی‌ گناهی‌ اش است و در عین حال با چالش‌ هایی که از طریق شخصیت‌ های مختلف به او پیش می‌ آید، مواجه می‌ شود. با دانلود انیمیشن نیمونا 2023 داستانی مهیج و دیدگاه جدیدی به مسائل اجتماعی خواهید داشت، این انیمیشن یک اثر جذاب و شگفت‌ انگیز دارد که از تماشای آن لذت خواهید برد.

رضایت کاربران
50% (2 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
لطفا امتیاز دهید

نیمونا یک انیمیشن متفاوت و جذاب است که از استودیو بلو اسکای ساخته شد، اما متاسفانه به دلیل تعطیلی این شرکت توسط دیزنی، این پروژه متوقف شد. داستان این انیمیشن اقتباسی از رمان گرافیک معروف ان‌ دی استیونسون است و درباره یک شوالیه است که به تهمت جنایتی که ارتکاب نکرده است متهم می‌شود. تنها کسی که می‌تواند به او کمک کند و بی‌ گناهی او را اثبات کند، دختر نوجوانی به نام نیمونا است. این دختر توانایی تغییر شکل دارد و در عین حال ممکن است همان هیولایی باشد که شوالیه قسم خورده است تا او را نابود کند.

داستان این انیمیشن در دنیای قرون وسطا رخ می‌ دهد و به موضوعاتی همچون برچسب‌ گذاری افراد و تغییر شکل بر اساس نگاه دیگران پرداخته است. نیمونا یک شخصیت جذاب و قهری است که در این داستان به دنبال ثابت کردن بی‌ گناهی‌ اش است و در عین حال با چالش‌ هایی که از طریق شخصیت‌ های مختلف به او پیش می‌ آید، مواجه می‌ شود.

با دانلود انیمیشن نیمونا 2023 داستانی مهیج و دیدگاه جدیدی به مسائل اجتماعی خواهید داشت، این انیمیشن یک اثر جذاب و شگفت‌ انگیز دارد که از تماشای آن لذت خواهید برد.

انیمیشن نیمونا 2023 (2023 Nimona) محصول کشور ایالت متحده و کمپانی Annapurna Animation، Annapurna Pictures است که به کارگردانی Nick Bruno، Troy Quane و نویسندگی Robert L. Baird، Lloyd Taylor، Pamela Ribon، Marc Haimes، Nick Bruno، Troy Quane، Keith Bunin ،Nate Stevenson ساخته و در تاریخ 30 جوئن 2023 (9 تیر 1402) اکران شد. در این انیمیشن صدا پیشگانی چون Chloë Grace Moretz، Riz Ahmed، Eugene Lee Yang، Frances Conroy، Lorraine Toussaint و .. هنرنمایی کرده اند. انیمیشن نیمونا 2023 توانست امتیاز 7.6 را از 10 در سایت IMDB دریافت کند.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Robert L. Baird، Lloyd Taylor، Pamela Ribon، Marc Haimes، Nick Bruno، Troy Quane، Keith Bunin ،Nate Stevenson

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟