لایو اکشن چیپ و دیل: تکاوران نجات 2022

لایو اکشن چیپ و دیل: تکاوران نجات 2022 (2022)

مدت زمان: 140 دقیقه کشور: رده سنی:

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
لطفا امتیاز دهید

تکاوران نجات 2022 درباره سنجاب ها است. چیپ و دیل یک تیم سنجاب هستند که یک آژانس حفاظت از طبیعت دارند. چیپ و دیل از حیوانات محافظت می کنند. آنها از حیوانات ضعیف و آسیب دیده محافظت می کنند. چیپ و دیل از آزار این حیوانات جلوگیری می کنند.

فیلمی ساخته شده در ژانر انیمیشن، کمدی و ماجراجویی. این فیلم یک اکشن زنده از نسخه اصلی انیمیشن سنجاب می باشد. داستان و ماجراهای چیپ و دیل این بار در نسخه سینمایی ارائه شده است

2022 Chip ‘n’ Dale: Rescue Rangers به ​​تهیه کنندگی و کارگردانی Akiwa Schaffer بوده و داستان این فیلم توسط Schwartz نوشته شده است. فیلمنامه توسط Dan Gregor و Doug Mand تولید شده است. این ویدیو 8 آوریل (19 خرداد 1400) است. پخش و نمایش فیلم نیز توسط والت دیزنی انجام می شود. تهیه کنندگان این فیلم David Hoberman و Todd Lieberman، تهیه کننده مشترک فیلم هستند.

 

 

 

می توانید در اُکارتون به تماشای این انیمیشن جذاب بپردازید.

اُکارتون مرجع تمام انیمیشن ها، کارتون ها، انیمه ها و لایو اکشن های جذاب و دیدنی از قدیم تا به امروز است.

انیمیشن حباب (bubble 2022) محصول کشور ایالات متحده و کمپانی های Story (II) ، Wit Studio است که به کارگردانی Akiwa Schaffer و نویسندگی Schwartz ، ساخته و در تاریخ 28 آوریل ۲۰۲۲ (8 اردیبهشت 1401) اکران شد. در این انیمیشن صدا پیشگانی چون Jun Shison، riria، Mamoru Miyano، Yûki Kaji، Tasuku Hatanaka، Sayaka Senbongi، Ryôta Ôsaka ، Wataru Hatano، Marina Inoue ،Shin’ichirô Miki ،Alice Hirose  و.. هنرنمایی کرده اند. انیمیشن حباب توانست امتیاز 6.3 را از 10 در سایت IMDB دریافت کند.

 

 

 

Chip ‘n’ Dale Rescue Rangers

  • زبان: English
  • نویسنده: Dan Gregor, Doug Mand, Barry Schwartz

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟