انیمیشن بتمن: شجاع و جسور (2008-2011)

انیمیشن بتمن: شجاع و جسور (2008-2011) (2008–2011)

مدت زمان: 33 دقیقه کشور: رده سنی:

یک مجموعه انیمیشن به روز شده با محوریت خود Caped Crusader که با ابرقهرمانان دیگرش در دنیای DC Comics همکاری می کند و با آنها سروکار دارد.

رضایت کاربران
100% (5 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

یک مجموعه انیمیشن به روز شده با محوریت خود Caped Crusader که با ابرقهرمانان دیگرش در دنیای DC Comics همکاری می کند و با آن ها سروکار دارد.

بتمن این بار به تنهایی این کار را نمی کند! از برادران وارنر انیمیشن آخرین تفسیر مجموعه کلاسیک بتمن است. صلیبی شنل پوش ما با قهرمانانی از سراسر جهان DC متحد می شود و اکشن و ماجراجویی بی وقفه را با کمی تسکین کمیک ارائه می دهد. سوسک آبی، پیکان سبز، آکوامن و تعداد بیشماری دیگر فرصتی برای حمایت از عدالت در کنار بتمن خواهند داشت. اگرچه بتمن هنوز در گاتهام مستقر است، اما اغلب خود را خارج از محدوده شهر می بیند و با موقعیت هایی مواجه می شود که هم ناآشنا و هم هیجان انگیز هستند. با وجود دشمنان مهیب در هر گوشه و کنار، بتمن همچنان به پنهان کاری، تدبیر و عرضه بی حد و حصر ابزارهای جالب خود برای آوردن عدالت به خانه تکیه خواهد کرد.

می توانید در اُکارتون به تماشای این انیمیشن جذاب بپردازید.

اُکارتون مرجع تمام انیمیشن ها، کارتون ها، انیمه ها و لایو اکشن های جذاب و دیدنی از قدیم تا به امروز است.

انیمیشن بتمن: شجاع و جسور (2008-2011) محصول کشور ایالات متحده و کمپانی Warner Bros. Animation است که به کارگردانی Ben Jones، Michael Chang، Michael Goguen، Brandon Vietti، Lauren Montgomery و نویسندگی Bob Kane, Joe Shuster, Jerry Siegel ساخته و در تاریخ 14 نوامبر 2008 (24 آبان 1387) اکران شد. در این انیمیشن صدا پیشگانی چون Diedrich Bader, John DiMaggio, James Arnold Taylor و .. هنرنمایی کرده اند. انیمیشن بتمن 2008-2011 توانست امتیاز 7.3 را از 10 در سایت IMDB دریافت کند.

  • جوایز: نامزد 1 جایزه Primetime Emmy. 1 برد و 4 نامزدی در مجموع
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Bob Kane, Joe Shuster, Jerry Siegel

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟