10تا از پرفروش ترین انیمیشن های سال 2021
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

حدودا 3سال از پاندمی ویروس کرونا می گذرد و تا به امروز هم این ویروس تمام نشده است.
هر چند که کابوس کرونا بسیاری را به کام مرگ فرستاد اما بسیاری را هم خانه نشین کرد و باعث علاقه مردم به کارتون و انیمیشن و فیلم ها و… شد.
با وجود همه مشقت ها و فراز و نشیب هایی که دنیای سینما تجربه کرده، به نظر می رسد تولید کنندگان محصولات انیمیشن مصمم هستند در این دوران سخت بیش از پیش به تماشاگران کمک کنند و با تازه ترین و جدید ترین ساخته های خود مردم را به خود سرگرم کنند.

امسال هم تعدادی نسخه جدید از آثار انیمیشن روانه بازار شده و یا برای نمایش در نظر گرفته شده است، آثاری که بسیاری از علاقه مندان بی صبرانه منتظر انتشار و تماشای آن بودند.
در این بین اما نمایشگاه این جاذبه های جدید بسیار متنوع است. از دنباله‌ های کلاسیک آثار فوق‌ العاده قبلی تا ساخت و تولید تازه ترین و سرگرم‌ کننده ترین چشم‌ انداز جالبی را برای طرفداران فیلم‌ های انیمیشن باز کرد. آثاری که مطمئنا دارای این توانایی هستند که نه تنها کودکان و نوجوانان را سرگرم کنند.

طبق برنامه ریزی های انجام شده تاکنون تعدادی از بهترین انیمیشن های سال 2021 منتشر شده اند و برخی از آن ها به زودی اکران خواهند شد.
پر فروش ترین انیمیشن های جدید 2021 را که تاکنون منتشر شده اند را در این مقاله مشاهده خواهیم کرد. اگرچه تاریخ انتشار برخی از آن ها به دلیل شرایط نامطلوب به سال 2022 موکول شده است، اما مطمئنا آشنایی با 10 تا از پر فروش ترین انیمیشن های سال 2021 خالی از لطف نیست.

لیست انیمیشن های برتر سال 2021

در ادامه این مقاله انیمیشن ها را بر اساس بیشترین فروش دسته بندی کرده و تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. امیدواریم این مقاله مورد پسند علاقمندان به دنیای انیمیشن قرار بگیرد.

انیمیشن آواز2

انیمیشن آواز2 (2021 sing)

انیمیشن آواز2 در ادامه قسمت اول انیمیشنی با این نام، در سال 2021 ساخته شد. سری اول انیمیشن آواز، با داستانی متفاوت که سعی در نشان دادن این داشت که هیچ موفقیتی بدون شکست نیست و نباید بعد از شکست نا امید شد، بلکه باید با قدرتی بیشتر ادامه داد در این صورت می توان طعم خوش موفقیت را چشید. این پویانمایی توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند که این خود باعث ترغیب کمپانی یونیورسال پیکچرز شد تا اقدام به ساخت انیمیشن آواز2 کند.

انیمیشن SING2 پس از اکران در 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400) توانست امتیاز 7.1 را از 10 در سایت IMDB به دست آورد و با فروش $۴۱۱٬۱۲۳٬۱۰۷میلیون دلار، لقب پر فروش ترین انیمیشن سال 2021 را به خود اختصاص دهد و در صدر این جدل بنشیند.

نظر برخی از بیننده ها در مورد انیمیشن آواز2:

  • اول فکر کردم که Sing1 (2016) خنده دار و سرگرم کننده تر بود. صداگذاری عالی، شخصیت های عالی، آهنگ های خوب انیمیشن زیبا؛ بنابراین، من انتظار زیادی در این قسمت نداشتم. اما بعد از تماشا متوجه شدم که به خوبی قسمت اول این انیمیشن است.
  • صحنه ‌هایی بود که انتظارش را نداشتم و خنده ‌دار بودند، مخصوصا در مواقعی که لحظه‌ های جدی وجود دارد، سپس غافلگیر کننده می شوند.
  • من فکر می کنم انیمیشن های این کمپانی واقعا خوب است و آن ها فیلم های فوق العاده ای مانند Despicable Me ساخته اند. پرده سوم غافلگیر کننده بود و اجرای پایانی به زیبایی با آهنگ های عالی اجرا شد.

انیمیشن افسون

انیمیشن افسون (Encanto 2021)

انیمیشن افسون داستانی جالب و کمی تخیلی دارد که باعث شد در زمان اکران نظرات را به خود جلب کند. موزیکال بودن انیمیشن افسون جذابیت آن را افزایش داد. این روز ها انیمیشن های ساخته شده معمولا پیامی ناخودآگاه به منظور «دست از تلاش برنداربد» برای مخاطبان خود دارد که در این انیمیشن با وجود این که میرابل بدون هیچ افسون یا جادویی است اما باز هم تمام تلاش خود را می کند تا جادوی شهر خود را از خطر نجات دهد. انیمیشن انکانتو در زمان اکران خود در تاریخ 24 نوامبر 2021 (3 آذر 1400) امتیاز 7.2 را از سایت IMDB کرد و با $۲۵۶٬۲۱۱٬۵۳۱ میلیون دلار توانست در جایگاه دوم پرفروش ترین انیمیشن 2021 بنشیند.

کمپانی والت دیزنی پیکچرز 50 میلیون دلار برای ساخت این انیمیشن هزینه کرده است که می توان گفت پر هزینه ترین انیمیشن والت دیزنی انیمیشن افسون 2021 است.

نظر برخی از بیننده ها در مورد انیمیشن افسون:

  • نکات مثبتی در این فیلم وجود دارد مانند: اجرای صدا فوق العاده بود، جلوه های بصری فوق العاده بود و اوج قسمت سوم.
  • دیزنی اغلب انیمیشن های واقعا عالی منتشر می کند و من وقتی متوجه انیمیشن جدید دیزنی شدم مجذوب دیدن آن گشتم.

پوستر جوجیتسو کایزن

انیمیشن جوجوتسو کایزن 2021 Kaizen jujutsu

جوجوتسو کایزن انیمه ای است با داستانی جذاب و دیدنی که در ژانر های اکشن و ماجراجویی ساخته شده است. در سال 2020 کمپانی توهو اقدام به ساخت این انیمه کردند اما با توجه به بیماری کرونا بسیار کند پیشرفت کردند که در آخر در سال 2022 این انیمه اکران شد. داستان جذاب انیمه جوجوتسو کایزن از این قرار است که پسری به نام یوجی ایتادوری در تلاش است به دوست خود را از شرایط پیش آمده نجات دهد. در راه نجات دوست، خود دچار مشکلات بسیاری می شود که حال در تلاش است که مشکلات خود را حل کند. انیمیشن جوجوتسو کایزن (Kaizen jujutsu) در سال 2022 در تاریخ 18 مارس (27 اسفند 1400) اکران شد و توانست امتیاز 7.9 را در سایت IMDB به دست آورد و با $۱۸۹٬۳۱۱٬۱۱۹ میلیون دلار فروش، جایگاه سوم پرفروش ترین انیمیشن 2021 را از آن خود کند.

نظر برخی از بیننده ها در مورد انیمیشن جوجوتسو کایزن 2021:

  • عالی! عالی!! عالی!!!
  • برای درک آن لازم نیست سریال تلویزیونی آن را دیده باشید، فقط آن را تماشا کنید و لذت ببرید.

انیمیشن بچه رئیس

انیمیشن بچه رئیس 2: کسب و کار خانوادگی 2021

این انیمیشن در ادامه انیمیشن  بچه رئیس1 ساخته شد. وقتی قسمت اول این انیمیشن ساخته و اکران شد، مورد استقبال قرار گرفت که این خود باعث شد کمپانی یونیورسال پیکچرز تصمیم بگیرد قسمت دوم این پویانمایی را به نام انیمیشن بچه رئیس2: کسب و کار خانوادگی، را تولید کند. همانطور که انتظار می رفت این قسمت نیز مخاطبان زیادی پیدا کرد و توانست در 2 جولای 2021 (11 تیر 1400) اکران شود و امتیاز 5.8 را در سایت imdb دریافت کند. انیمیشن بچه رئیس2 با $۱۴۶٬۹۶۹٬۳۶۰ میلیون دلار فروش، توانست جایگاه چهارم را در لیست پرفروش ترین انیمیشن های سال 2021 را به خود اختصاص دهد.

نظر برخی از بیننده ها در مورد انیمیشن بچه رئیس 2: کسب و کار خانوادگی:

بزرگ کردن تیم و تد در این فیلم اشتباه است. نیازی به افزایش سن شخصیت ها نیست. نسخه اصلی با جذابیتش من را شگفت زده کرد. بیشتر این جذابیت مربوط به این است که دنیای کودک کاملا خارج از درک بزرگسالان است.

انیمیشن سگ های نگهبان

انیمیشن سگ‌‌‌ های نگهبان: گشت پنجه ‌ای 2021

سگ های نگهبان از سری انیمیشن های مورد علاقه کودکان در دنیا است که داستان های جالب و دوست داشتنی را به نمایش می گذارد. در این سری از انیمیشن سگ های نگهبان به نام گشت پنجه ای، جناب شهردار هامدینگر در کنترل شهر به مشکل خورده است، رایدر و توله سگ ها برای منظم کردن هرج و مرج به وجود آمده در شهر  به کمک شهردار می روند و…

کمپانی پارامونت پیکچرز ساخت و انتشار این سری انیمیشن سگ های نگهبان:گشت پنجه ای را بر عهده گرفت که با اکران آن در تاریخ 20 آگوست 2021 (29 مرداد 1400) توانست فروش $۱۴۴٬۳۲۷٬۳۷۱ میلیون دلاری داشته و جایگاه 5 در لیست پرفروش ترین انیمیشن های 2021 را به خود اختصاص دهد. امتیاز این انیمیشن در سایت imdb 6.1 از 10 است.

نظر برخی از بیننده ها در مورد انیمیشن سگ‌‌‌ های نگهبان: گشت پنجه ‌ای 2021:

دختر تقریبا 4 ساله من از این فیلم لذت برد. لحظات بامزه ‌ای داشت، اما مطمئنا از برخی انیمیشن ‌های دیگر لذت بیشتر برده‌ است و می توانست بهتر از این نیز باشد.

انیمیشن رایا و آخرین اژدها

انیمیشن رایا و آخرین و اژدها 2021 Raya and the Last Dragon

یکی از انیمیشن هایی که در مورد آن صحبت خواهیم کرد، انیمیشن رایا و آخرین اژدها (Raya and the Last Dragon) است که در 5 مارس 2021 (15 اسفند 1399) منتشر شده است.
این انیمیشن ماجرای دختر جوانی به نام رایا است که به دلیل شرایط پیش آمده به یک جنگجوی سرسخت تبدیل شده و به دنبال یافتن آخرین اژدها کوماندرا برای یافتن راهی برای نجات مردم و کشورش از دست اژدها هایی به نام دروون است. کمپانی والت دیزنی با بر عهده گرفتن ساخت این انیمیشن،  کلی ماری ترن، که قبلا در جنگ ستارگان بازی کرده بود، صدای پیشگی رایا را بر عهده دارد، در حالی که آکوافینا یک ستاره زن در حال ظهور است که به شخصیت اژدهایی به نام سیسو جان بخشید.

بینندگان این انیمیشن که بسیاری از آن ها مطمئنا کودکان، نوجوانان و جوانان است قطعا از تماشای این دنیای فانتزی زیبا و ماجرا های رایا لذت خواهند برد. دیدگاه انیمیشن نیز الهام گرفته از فرهنگ های آسیای جنوب شرقی است و بار دیگر خلاقیت کارگردان را نشان می دهد که شامل آثاری مانند مولان و شش قهرمان بزرگ است. این انیمیشن می تواند برای طرفداران سریال های انیمیشنی مانند «آواتار: آخرین بادافزار» و «افسانه کورا» نیز جالب و احساس تلقین شود.

انیمیشن رایا و آخرین اژدها با فروش $۱۳۰٬۴۲۳٬۰۳۲ میلیون دلاری توانست در لیست پرفروش ترین انیمیشن های 2021، جایگاه ششم را به خود اختصاص دهد. این انیمیشن امتیاز 7.3 را در سایت IMDB کسب کرد.

خانواده آدامز2

انیمیشن خانواده آدامز2

در ادامه انیمیشن خانواده آدامز1، کمپانی یونایتد آرتیستس اقدام به ساخت قسمت دوم این انیمیشن پرطرفدار کرد. در این قسمت از انیمیشن، خانواده آدامز نگران فرزندان خود هستند که با بزرگ شدن تغییرات زیادی در رفتار های خود به وجود می آید. پس تصمیم می گیرند برای بهتر شدن وضعیت به یک ماجراجویی در کل آمریکا بروند و ما شاهد اتفاقات بسیار جالب در انیمیشن خواهیم بود.

انیمیشن خانواده آدامز 2 در تاریخ 1 اکتبر 2021 (9 مهر 1400) منتشر شد که توانست امتیاز 5.4 را از سایت imdb به دست آورد و با $۱۱۷٬۷۹۴٬۱۵۳ میلیون دلار فروش جایگاه هفتم در لیست پر فروش ترین انیمیشن های 2021 را به خود اختصاص دهد.

نظر برخی از بیننده ها در مورد انیمیشن خانواده آدامز2:

  • آنها اصل این خانواده را نگرفتند، این کارتون ها در کنار کمدی باید حال و هوای متمایزی داشته باشند. موسیقی پاپ / هیپ هاپ کم تر پر جنب و جوش است که با خانواده آدامز جور در نمی آید و به سرعت قدیمی می شود و معنای خود را از دست می دهد. به نظر می ‌رسد شرکت ‌هایی که این ها را می ‌سازند نمی ‌دانند که بچه‌ ها نسخه تاریک ‌تر آن را کاملا درک می ‌کنند.
  • ملیسا هانتر، کمدین و نویسنده، یک سریال یوتیوب به نام چهارشنبه بزرگسالان آدامز انجام می داد که در آن نقش چهارشنبه بزرگ شده را بازی می کرد. خنده دار و بدیع بود اگرچه افراد دیگر اکنون دوباره آن را در یوتیوب آپلود کردند، او خودش مجبور شد همه چیز را از کانالش توسط کسی که مسئول برند خانواده آدامز است حذف کند. بین طرفداران خانواده آدامز بسیار محبوب بود. من دوست دارم بدانم که او چگونه با داستان های اصلی و طنز تاریک خود به برند آسیب می رساند، اما این کارتون ها با مضحک بودنشان این طور نیستند؟

 

انیمیشن خرس‌ های بونی: زندگی در طبیعت 2021

انیمیشن های خرس های بونی چند سال یک بار با داستان های عیجیبی ما را به همراه خود به دنیای جذاب و دیدنی کودکان می برد. انیمیشن خرس های بونی: زندگی در طبیعت در ابتدا قرار بود در سال 2020 منتشر شود که به دلیل تاخیراتی که رخ داد در 21 فوریه 2021 (3 اسفند 1399) توسط کمپانی هواکیانگ پیکچرز به اکران عمومی در آمد.

داستان این قسمت از این قرار است که ویک به مکانی عجیب در یک کوه می رود که در آن جا دستبند هایی وجود دارند که با پوشیدن آن ها می توان با تغییر ژن به یک حیوان تبدیل شد، بعد از این اتفاق آن ها باید در یک مسابقه بزرگ شرکت کنند که پس از مسابقه اتفاقات بسیار عجیبی شروع به رخ دادن می کنند که در ادامه داستان بسیار زیبای و جالبی را در اختیار بینندگان قرار می دهد.

انیمیشن خرس های بونی: زندگی در طبیعت پس از اکران توانست امتیاز 4.5 را از 10 در سایت imdb دریافت کند و با فروش $۹۷٬۲۰۰٬۰۰۰ میلیون دلاری، در جایگاه هشتم پرفروش ترین انیمیشن های 2021 قرار گیرد.

 

انیمیشن کارآگاه کونان: گلوله سرخ 2021

کاراگاه کانون انیمیشن های بسیاری دارد که به دلیل قوی بودن داستان هایش، بزرگسالان زیادی طرفدار آن ها هستند. انیمیشن کاراگاه کانون: گلوله سرخ 2021، یکی از بهترین های این سری است که در 16 آوریل 2021 (27 فروردین 1400) توسط کمپانی توهو ساختهه و اکران شد. این کمپانی در سال 2021 انیمیشن های پر فروش زیادی را منتشر کرده است و هر روز شاهد پیشرفت روز افزون آن هستیم. انیمیشن کارآگاه کونان: گلوله سرخ توانست امتیاز 6.1 را از 10 در سایت IMDB کسب کند و با فروش $۹۵٬۶۵۹٬۹۷۹ میلیون دلاری در نهمین جایگاه پر فروش ترین انیمیشن های 2021 قرار گرفت.

داستان این انیمیشن از این قرار است که در کشور ژاپن جشن بزرگی در حال آماده سازی است که در آن گلوگه سرخ که نخستین قطار فوق رسانا در جهان است نیز هم زمان افتتاح خواهد شد و ..

نظر برخی از بیننده ها در مورد انیمیشن کاراگاه کانون: گلوله سرخ 2021:

  • در مجموع، این فیلم نسبت به فیلم‌ های گذشته، فیلم خوبی است. این فیلم حول یک پرونده خوب (به دلیل این که یک فیلم مدرن کانن است) می چرخد: FBI، قتل، آدم ربایی، المپیک و هزاران نفر در معرض خطر.
  • انیمیشن درجه یک است و بسیاری از شخصیت‌ های مهم با هم کار می‌ کنند.
  • این فیلم بلاک‌ باستر برای هر طرفدار کارآگاه کانن باید تماشا شود، اما برای افرادی که تازه وارد این مجموعه شده‌ اند یا طرفداران بزرگسال کارآگاه کانن که به دنبال یک معمای خوب هستند، دارای معایبی است.

 

انیمیشن اونگلیون: ۳٫۰+۱٫۰ سه بار در یک زمان

انیمیشن اونگلیون: ۳٫۰+۱٫۰ سه بار در یک زمان، چهارمین قسمت از مجموعه این انیمیشن ها است. که بنا به گفته ها آخرین قسمت نیز حساب می شود و دیگر ادامه این انیمیشن ساخته نخواهد شد. انیمیشن اونگلیون توسط کمپانی توهو ساخته شد و در تاریخ 13 آگوست 2021 (22 مرداد 1400) منتشر شد. انیمه اونگلیون $۹۲٬۲۴۶٬۲۱۸ میلیون دلار فروش داشت که دهمین انیمیشن پر فروش در لیست پر فروش ترین انیمیشن های 2021 قرار گرفت.

نظر برخی از بیننده ها در مورد انیمیشن اونگلیون: ۳٫۰+۱٫۰ سه بار در یک زمان:

  • اگر سری اصلی (و EoE) را تماشا کرده باشید، 7.5 ساعت این چهار فیلم ممکن است شما را ناامید کند. من یک طرفدار قدیمی هستم که 25 سال است که این سریال را دنبال می کنم. به همین دلیل با توجه به این که اولین بار این انیمه را در طول سال‌ های شکل‌ گیری تجربه کردم، فکر می ‌کنم نظر من در مورد این فیلم ‌ها ممکن است بسیار متفاوت باشد، مثلا با کسی که قبل از تماشای این فیلم ‌ها سریال اصلی تلویزیون (EoE) را تماشا نکرده است.
  • نمی‌ توانم آن ها را واقعا لذت‌ بخش بدانم. باید اعتراف کنم که از بین تمام بازسازی‌ ها، فیلم دوم را قانع ‌کننده ‌ترین فیلم دیدم و در زمان اولین تماشای آن، حتی هیجان زده بودم که ببینم این بازخوانی جدید این حماسه به کجا می ‌رود، اما این هیاهو پس از تماشای فیلم سوم خاموش شد.

 

پوستر انیمیشن رامبل

انیمیشن رامبل (2021 rumbel)

انیمیشن رامبل (2021 rumbel) داستانی را روایت می کند که در آن دنیایی وجود دارد که هیولاها ورزشکارانی فوق ستاره در محبوب ترین ورزش آن دنیا به نام کشتی هیولا رقابت می کنند که این ورزش کاملا حرفه ای و برنامه ریزی شده در آنجا انجام می شود. دختری به نام وینی که علاقمند به ادامه راه پدرش هست، مربی هیولایی بامزه، دوست داشتنی و بی‌تجربه ای به نام استیو می‌شود. وینی هدفی دارد که در آن استیو را به یک قهرمان جدید این سری مسابقات تبدیل کند تا بتواند با قهرمان کشتی، تنت باشکوه به نبرد بپردازد.

بعد از قهرمانی تنت باشکوه (The Magnificent Tenet)، او به مردم شهر می گوید که علاقمند به ترک این مکان است و دیگر برای آنها مبارزه نخواهد کرد و اگر این کار را نکند، باشگاه و تمام پول و ثروتی که کسبه و مردم این محل به دست آورده اند را از دست خواهند داد. وینی تصمیم می گیرد یک هیولای جنگی جدید پیدا کند و برای انجام این عمل به مسابقات خطرناک زیرزمینی می رود. همه مبارزان پیشنهاد او را رد می کنند، تا اینکه او متوجه می شود که پسر هیولایی پدرش، ریبرن، با نام مستعار استیو، یک مبارز است…

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به طور کامل 10 مورد از انیمیشن ها، کارتون ها، انیمه ها و لایو اکشن هایی که در سال 2021 به عنوان پر فروش ترین ها اعلام شده اند را با اطلاعات کامل در مورد انیمیشن مورد نظر در اختیار شما طرفداران و علاقمندان انیمیشن ها قرار دهیم. در اُکارتون می توانید تمام انیمیشن های قدیمی و روز جهان را به صورت آنلاین یا دانلود کرده و تماشا کنید.

[sp_easyaccordion id=”2263″]

3 دیدگاه

  1. سمیه رمضانی
    سمیه رمضانی

    مرسی از محتوای زیباتون که برای بچه ها گذاشتین

  2. سارا راد
    سارا راد

    سلام من سارا راد هستم_اگه براي سايتتون و افزايش قدرت دامنه و گسترش کسب و کارتون نياز به بازديد_بک لينک_ورودي سوشيال يا ممبر و فالوور داشتيد با من در تلگرام در ارتباط باشيد مشاوره رايگان مي باشد

    sararadseo@ ايدي تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟