انیمیشن مینیون ها 2015 Minions

انیمیشن مینیون ها 2015 Minions

مدت زمان: 90دقیقه کشور: رده سنی:

مینیون‌های استوارت، کوین و باب توسط اسکارلت اورکیل، یک ابرشرور استخدام می‌شوند که در کنار همسر مخترعش هرب، تا نقشه‌ای برای تصاحب جهان...

رضایت کاربران
100% (2 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

داستان انیمیشن در دوران پیش از ظهور گرو اتفاق می افتد. مینیون ها موجودات زرد رنگ کوچولویی هستن که از زندگی تکراری خود خسته شده اند، سه نفر از مینیون ها کوین، باب و استوارت داوطلب شده اند تا به شهر بیایند و یک رهبر قدرتمند برای خود پیدا کرده و به آن خدمت کنند که با زنی به نام اسکارلت آشنا می شوند و ..

Minions یک انیمیشن کمدی فوق العاده آمریکایی در ژانر انیمیشن به کارگردانی کایل بالدا در سال 2015 است. بازیگرانی چون جان هام، مایکل کیتون، ساندرا بولاک و… در این انیمیشن هنرنمایی کرده اند. این انیمیشن توانسته امتیاز 6.4 را از سایت معتبر IMDB کسب کند. صداپیشه هایی مانند استیو کارل و پیر کافین به جای شخصیت های اصلی این انیمیشن صحبت کردند. انیمیشن زیبای مینیون ها در تاریخ 10 جولای 2015 در آمریکا به اکران عمومی درآمد

انیمیشن مینیون ها 2015 یک فیلم پویانمایی رایانه ای سه بعدی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۵ است که توسط ایلومنیشن انترتینمنت تولید و توسط یونیورسال استودیوز توزیع شده است. کارگردانی این فیلم را پیر کافین و کیل بلدا بر عهده داشتند و کریس ملیدندری و جنت هیلی تهیه کنندگان آن بودند.

انیمیشن مینیون ها 2015 یک موفقیت تجاری بود و بیش از ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت. انیمیشن همچنین از نظر انتقادی مورد تحسین قرار گرفت و به خاطر شخصیت های بامزه، داستان سرگرم کننده و موسیقی متن شاد مورد ستایش قرار گرفت.

شما دوست داران این انیمیشن از طریق لینک دانلود درج شده در این صفحه می توانید انیمیشن را دانلود یا به صورت آنلاین در کنار خانواده از تماشای آن لذت ببرید.

  • جوایز: Nominated for 1 BAFTA Award4 wins & 28 nominations total
  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی
  • نویسنده: Brian Lynch

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟