انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 (2018)Hotel Transylvania 3: Summer Vacation

انیمیشن هتل ترانسیلوانیا 3 (2018)Hotel Transylvania 3: Summer Vacation

مدت زمان: 94دقیقه کشور: ، رده سنی:

رضایت کاربران
80% (5 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
لطفا امتیاز دهید

هتل ترانسیلوانیا 3 در ادامه داستان انیمیشن قبلی از این مجموعه است که پس از این که مشخص شد فرزند مویس و جانی  یعنی دنیس خون آشام است خیال همه راحت شد، پس از گذشت مدتی مویس و جانی تصمیم گرفتند لولوخان را برای استراحت به یک سفر تفریحی ببرند تا بعد از چندین سال کار کمی استراحت کند، در انیمیشن سفر لولوخان عاشق دختری به نام اریکا یا همان کاپیتان کشتی می شود اما لولو خان نمی داند اریکا نوه آبرهام ون هلسینگ دشمن دیرینه همه هیولا ها است که به قصد جان او این سفر را آماده کرده است.

هتل ترانسیلوانیا 3 یا تعطیلات تابستانی، یک انیمیشن و پویانمایی کامپیوتری سه بعدی فانتزی به کارگردانی گاندی تارتاکوفسکی است که در 13 جولای 2018 در ایالات متحده اکران شده است. تهیه این فیلم توسط Sony Pictures Animation و توزیع آن توسط کلمبیا پیکچرز بوده است. این فیلم در ادامه فیلم های هتل ترانسیلوانیا و هتل ترانسیلوانیا 2 قرار دارد.
صدا پیشگی انیمیشن را آدام سندلر، سلنا گومز، اندی سمبرگ، کوین جیمز، فرن درشر، کیگان مایکل کی، استیو بوشمی، مالی شنون، دیوید اسپید و آشر بلینک‌ آف برعهده داشتند و به ایفای نقش پرداخته اند.

  • جوایز: 2 wins & 9 nominations
  • زبان: انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، روسی
  • نویسنده: Genndy Tartakovsky, Michael McCullers

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟