انیمیشن لگو 2: بخش دوم (2019)

انیمیشن لگو 2: بخش دوم (2019) (2019)

مدت زمان: 107دقیقه کشور: ، ، ، رده سنی:

رضایت کاربران
100% (3 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

انیمیشن Lego 2 داستان اولین نسخه از این مجموعه را پس از پنج سال کامل روایت می کند. شهروندان از تهدید جدیدی برای شهر خود آگاه هستند. مهاجمان معروف به LEGO DUPLO از فضا به شهر حمله کرده اند و هر چیزی را که در سر راه خود می بینند نابود می کنند. تخریب آن قدر سریع است که دیگر فرصتی برای بازسازی به شهروندان ارائه نمی دهد.

در انیمیشن این افراد سعی دارند با بمب گذاری در شهر و ایجاد خرابی های بسیار فین و بیانکا که از جنگجویان مهم شهر به حساب می آیند را از خود دور کنند تا بتوانند شهر را بیش از پیش خراب کنند. این فاجعه رنج فراوانی را برای همه شهروندان به همراه داشته و نوعی زندگی پس از مرگ نمادین را به وجود آورده است. نبرد بین ارتش شهر و ارتش دوپلو همچنان ادامه دارد و باید دید وضعیت شهروندان چگونه خواهد بود.

انیمیشن لگو ۲: بخش دوم (The Lego Movie 2: The Second Part)  انیمیشن کمدی و علمی تخیلی به کارگردانی مایک میچول که در ۸ فوریه ۲۰۱۹ توسط برادران وارنر منتشر شد. این فیلم دنباله ای بر فیلم لگو 2014 است.
کریس پرت، الیزابت بنکس، ویل آرنت، تیفانی هدیش، استفانی بیاتریز، الیسون بری، نیک آفرمن، چارلی دی، مایا رودولف، ویل فرل، جیدن سند، بروکلین پرینس، چنینگ تیتوم، جونا هیل و ریچارد آیوادی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

  • جوایز: 1 win & 16 nominations
  • زبان: English
  • نویسنده: Phil Lord, Christopher Miller, Matthew Fogel

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟