انیمیشن محافظ شیر: بازگشت هیاهو 2015 The Lion Guard: Return of the Roar

انیمیشن محافظ شیر: بازگشت هیاهو 2015 The Lion Guard: Return of the Roar

مدت زمان: 44دقیقه کشور: رده سنی:

داستان انیمیشن در سرزمین افتخار اتفاق می افتد، جایی که کیون، پسر سیمبا و نالا، به عنوان محافظ جدید سرزمین انتخاب می شود. کیون که از قدرت هیاهوی خود بی اطلاع است، باید با کمک دوستانش، تی‌بو، فرو، و بیزی، یاد بگیرد که چگونه هیاهوی خود را کنترل کند و از سرزمین افتخار محافظت کند.

رضایت کاربران
100% (1 رای)
5.7 /10
23درصد%
کارگردان:
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

انیمیشن محافظ شیر: بازگشت هیاهو (The Lion Guard: Return of the Roar) یک انیمیشن تلویزیونی پویانمایی رایانه ای محصول سال ۲۰۱۵ است که توسط استودیوهای والت دیزنی تلویزیونی تولید و توسط شبکه دیزنی تی‌وی پخش شد. این فیلم دنباله ای بر فیلم شیرشاه (۱۹۹۴) و پیش درآمدی بر فیلم شیرشاه ۲: غرش سیمبا (۱۹۹۸) است.

انیمیشن با استقبال مثبت منتقدان و مخاطبان روبرو شد و به موفقیت تجاری دست یافت و همینطور در سراسر جهان بیش از ۲۰۰ میلیون دلار فروش داشت.

داستان انیمیشن از این قرار است که کیون، پسر سیمبا و نالا، به عنوان محافظ جدید سرزمین انتخاب می شود. او باید از سرزمین افتخار در برابر حیواناتی که می خواهند چرخه حیات را به هم بزنند مراقبت کند. کیون به همراه دوستانش، تی‌بو، فرو، و بیزی، گروهی با نام نگهبان شیرشاه را تشکیل می دهند که کیون به عنوان رهبر آن ها می باشد. آن ها سعی می کنند تا سرزمین افتخار را محافظت کنند.
فیلم با صحنه ای آغاز می شود که کیون در حال بازی با دوستانش، تی‌بو، فرو، و بیزی، است. او در حال بازی با یک موش است که ناگهان از دستش می افتد و به سمت یک آبشار می رود. کیون برای نجات موش به آب می پرد، اما خود او نیز در آب می افتد.
کیون در آب بیهوش می شود و در رویاهای خود با روح روح امبی‌یاما، یکی از نگهبانان شیرشاه، روبرو می شود. امبی‌یاما به کیون می گوید که او محافظ جدید سرزمین است و باید از هیاهوی خود استفاده کند تا از سرزمین محافظت کند.
کیون از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که هیاهوی او از بین رفته است. او به نزد پدرش، سیمبا، می رود و از او کمک می خواهد. سیمبا به کیون می گوید که باید با امبی‌یاما ملاقات کند تا بتواند هیاهوی خود را بازیابد.کیون و دوستانش به سوی غار امبی‌یاما سفر می کنند. امبی‌یاما به کیون می گوید که او باید یاد بگیرد که چگونه هیاهوی خود را کنترل کند. او به کیون سه آزمون می دهد که باید آنها را پشت سر بگذارد.
کیون آزمون های امبی‌یاما را پشت سر می گذارد و هیاهوی خود را بازمی یابد. او به سرزمین افتخار بازمی گردد و از آن در برابر حیواناتی که می خواهند چرخه حیات را به هم بزنند محافظت می کند.

انیمیشن محافظ شیر: بازگشت هیاهو یک انیمیشن سرگرم کننده و آموزنده است که برای کودکان و بزرگسالان مناسب است. انیمیشن پیام های ارزشمندی مانند اهمیت مسئولیت پذیری، دوستی، و حفاظت از محیط زیست را به مخاطبان خود منتقل می کند.

  • جوایز: 2 nominations.
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Ford Riley

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟