انیمیشن خانواده آدامز 2 (The Addams Family) 2021

انیمیشن خانواده آدامز 2 (The Addams Family) 2021 (2021)

مدت زمان: 86 دقیقه کشور: ، رده سنی:

رضایت کاربران
0% (0 رای)
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

این بار خانواده آدامز درگیر ماجرا های عجیب‌ تر و سرگرم‌ کننده‌ تر و انواع شخصیت‌ های جذاب و غیر قابل پیش‌ بینی هستند. در ادامه انیمیشن خانواده آدامز1، کمپانی یونایتد آرتیستس اقدام به ساخت قسمت دوم این انیمیشن پرطرفدار کرد. در قسمت جدید، که با نام انیمیشن خانواده آدامز2 منتشر شده است، این بار والدین خانواده آدامز (مورتیسیا و گومز) بخاطر بزرگ شدن فرزندانشان نگران هستند خصوصا که رفتار های شان در حال تغییر است. در این شرایط آن ها تصمیم می گیرند در آخرین تعطیلالتشان به جاده بزنند و کل آمریکا را بچرخند که باعث اتفاقات عجیب و خنده دار بسیاری می شود

می توانید در اُکارتون به تماشای این انیمیشن جذاب بپردازید.

اُکارتون مرجع تمام انیمیشن ها، کارتون ها و لایو اکشن های جذاب و دیدنی از قدیم تا به امروز است

 

انیمیشن خانواده آدامز ۲ محصول کشور آمریکا و کمپانی یونایتد آرتیستس با ژانر انیمیشن، ماجرایی به کارگردانی Greg Tiernan ، Conrad Vernon ، Laura Brousseau ، Kevin Pavlovic و نویسندگی Dan Hernandez ، Benji Samit ، Ben Queen ، Susanna Fogel در سال ۲۰۲۱ است. در انیمیشن آدامز ۲ بازیگرانی چون Oscar Isaac، Charlize Theron ، Chloë Grace Moretz ، Javon ‘Wanna’ Walton ، Nick Kroll ، Snoop Dogg، Bette Midler، Conrad Vernon ، Bill Hader و .. حضور دارند.

 

 

 

 

  • جوایز: 1 win & 1 nomination
  • زبان: English, Spanish, Latin
  • نویسنده: Dan Hernandez, Benji Samit, Ben Queen

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟