انیمیشن پاندای کونگ فو کار 3 2016

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 3 2016

مدت زمان: 95 دقیقه کشور: ، رده سنی:

داستان این انیمیشن در مورد پو (جنگجوی اژدها) است که مشغول زندگی روزمره خود است و در همین حال یک پاندا در شهر به دنبال پسر گمشده اش ظاهر می شود و پس از جستجو، پو متوجه می شود که او پدر ...

رضایت کاربران
100% (2 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
لطفا امتیاز دهید

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 3 یک انیمیشن کمدی ووشیا اکشن محصول سال 2016 است که توسط جنیفر یو نلسون و آلساندرو کارلونی کارگردانی شده است. این انیمیشن سومین قسمت از مجموعه پاندای کونگ فوکار و دنباله ای بر پاندای کونگ فوکار 2 محسوب می شود.

داستان انیمیشن درباره پو، یک پاندای چاق و دوست داشتنی است که به عنوان جنگجوی اژدها انتخاب شده است. در این انیمیشن، پو به همراه پدر واقعی خود، لی آشنا می شود و با یک جنگجوی شیطانی به نام کای مبارزه می کند.

پو در این انیمیشن با چالش های مختلفی روبرو می شود، از جمله اینکه باید با گذشته خود کنار بیاید و با یک دشمن قدرتمند مبارزه کند. او در این راه از کمک دوستان و خانواده اش بهره می برد و در نهایت موفق می شود بر چالش ها غلبه کند.

پاندای کونگ فو کار 3 با استقبال مثبت منتقدان و تماشاگران روبرو شد. انیمیشن در گیشه نیز موفق بود و بیش از 521 میلیون دلار فروش کرد. از جمله نکات مثبت آن می توان به داستان جذاب، شخصیت های دوست داشتنی، انیمیشن زیبا و صحنه های اکشن هیجان انگیز اشاره کرد.

به طور کلی، پاندای کونگ فو کار 3 یک انیمیشن سرگرم کننده و لذت بخش است که برای مخاطبان تمام سنین مناسب است. برای دانلود و تماشای آنلاین انیمیشن می تواند از لینک های درج شده در همین صفحه استفاده کرده و به صورت نیم بها انیمیشن را دانلود یا به صورت آنلاین تماشا کنید.

  • جوایز: 1 win & 10 nominations
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Jonathan Aibel, Glenn Berger, Ethan Reiff

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟