لایواکشن پیتر خرگوشه 2 2021Peter Rabbit

لایواکشن پیتر خرگوشه 2 2021Peter Rabbit (2021)

مدت زمان: 93دقیقه کشور: ، رده سنی:

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

در قسمت 1، ما با پیتر خرگوش، پسر عمویش بنجامین بانی، و خواهران او پیتر، فلپس، موپسی و کوتونتیل و همچنین توماس مک گرگور و بئاتریس آشنا می شویم. در این قسمت چالش های پیتر و توماس و داستان عشق توماس و بئاتریس را نیز تماشا خواهیم کردم.
در قسمت دوم، پیتر خرگوش 2: فراری، توماس، بی و خرگوش ها یک خانواده را تشکیل می دهند. اما به نظر می رسد که پیتر نمی تواند به ماهیت شوخ طبع شلوغ خود غلبه کند. او که از باغ خارج می‌ شود، ناگهان خود را در مکانی می‌ بیند که برای شرارت پیتر ارزشمند تلقی می‌ شود. اما وقتی خانواده‌ اش همه چیز را به خطر می‌ اندازند تا او را پیدا کنند، وقت آن است که پیتر خودش تصمیم بگیرد که چه نوع خرگوشی می‌ خواهد باشد.

Peter Rabbit 2: The Runaway فیلم معروف به Peter Rabbit 2 با ژانر ماجراجویی، کمدی است. انیمیشن پیتر خرگوش 2 یا پیتر خرگوش 2 فراری محصول 2021 به کارگردانی ویل گلوک است که توسط Sony Pictures Animation در سال 2021 منتشر شد. این لایو اکشن دنباله ای بر پیتر خرگوش است و بر اساس داستان های بئاتریکس پاتر ساخته شده است و بازیگرانی در آن حضور دارند شامل: James Corden، Domhnall Gleeson، Rose Byrne و David Oyelowo  هستند.

 

 

 

  • جوایز: 1 win & 6 nominations
  • زبان: English
  • نویسنده: Will Gluck, Patrick Burleigh, Beatrix Potter

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟