انیمیشن لوکا Luca 2020

انیمیشن لوکا Luca 2020

مدت زمان: 101دقیقه کشور: رده سنی:

رضایت کاربران
0% (0 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
لطفا امتیاز دهید

انیمیشن لوکا (به انگلیسی: Luca 2021) در مورد پسر جوانی است که یک تابستان فراموش نشدنی را در سواحل ریویرای ایتالیا سپری می‌کند. او در ساحل سرگرم اسکوتر سواری‌ های بی پایان و خوردن پاستا شده و همه این ماجرا های خود را با دوست جدیدش تجربه می‌کند. لوکا در حالی سرگرم خوش گذرانی است که یک راز مخفی داشته و نمی‌ خواهد که بقیه اعضای دهکده از آن باخبر شوند.

او و دوستش تمام تلاش خود را می‌ کنند که مانند انسان‌ های عادی در دهکده ساحلی زندگی کنند، اما هیچ چیز به همین سادگی‌ ها پیش نرفته و لوکا و دوستش با چالش‌ های بسیاری در مسیر خود روبرو می‌ شوند. لوکا در نهایت توانسته است که پا به دهکده بگذارد، اما این پایان راه نیست و تازه آغازی برای دردسر های وی خواهد بود. لوکا بعد از مدت‌ ها از زندگی دریایی خود به سطح زمین آمده است و در حال یادگیری برای نحوه زندگی در آن است. فضای جذاب انیمیشن شما را با خود همراه خواهد کرد و می‌ توانیم بگوییم که با شاهکار دیگری از دیزنی و پیکسار روبرو هستیم.

انیمیشن Luca 2021 یادگیری‌ های بی پایان لوکا و دوستش را در کنار مردم دهکده نشان داده و می‌ بینیم که در انیمیشن چقدر به تجربه‌ های جدید اشاره می شود که می تواند حیرت آور باشند. آن‌ ها دشمنانی هم دارند که سعی در آشکار سازی راز این دو جوان هستند. دوستش تجربه بیشتری از لوکا داشته و در این راه، به عنوان راهنمای وی عمل می‌کند. لوکا می‌ تواند در زیر آب زندگی کرده و خودش را پنهان کند. مردم این موضوع را نمی‌ دانند و مشخص نیست که با آشکار شدن این راز بزرگ، چه سرنوشتی در انتظار لوکا و دوستش خواهد بود.

 

  • جوایز: 2 wins & 54 nominations
  • زبان: English, Italian
  • نویسنده: Enrico Casarosa, Jesse Andrews, Simon Stephenson

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟