انیمیشن مینیون ها در هالیدی 2020 Minions Holiday Special

انیمیشن مینیون ها در هالیدی 2020 Minions Holiday Special (2020)

مدت زمان: 21 دقیقه کشور: رده سنی:

رضایت کاربران
100% (2 رای)
6.3 /10
82.3%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

انیمیشن Minions Holiday Special یک فیلم انیمیشن کوتاه آمریکایی است که در سال 2020 توسط Illumination Entertainment تولید و توسط Universal Pictures منتشر شد. این فیلم به عنوان یک ویژه تعطیلات برای مجموعه فیلم های Minions عمل می کند و بر اساس شخصیت های مینیون از فیلم های Despicable Me ساخته شده است.
مینیون ها پر از فرصت های از دست رفته هستند. پیش درآمدی برای فیلم می توانست نمونه های بیشتری از بدبختی های مینیون را در طول داستان نشان دهد.

داستان انیمشین در سال 1968 اتفاق می افتد و مینیون ها را دنبال می کند که سعی می کنند برای کریسمس هدیه ای برای گرو، ارباب جدید خود، پیدا کنند. آنها به سراسر جهان سفر می کنند و با شخصیت های محبوبی از فیلم های دیگر Illumination Entertainment، مانند جاستین و پاتریک از فیلم زندگی مخفی حیوانات خانگی و میکس از فیلم آواز، روبرو می شوند.

Holiday Minions نام انیمیشن محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی برد آبلاسن است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که چهار خالق اولترا مینی این بار با یک مهمان ویژه برای تعطیلات کریسمس داستان جدیدی خواهند ساخت.

مینیون ها برای کریسمس هدیه ای برای گرو پیدا می کنند. آنها به سراسر جهان سفر می کنند و با شخصیت های محبوبی از فیلم های دیگر Illumination Entertainment، مانند جاستین و پاتریک از فیلم زندگی مخفی حیوانات خانگی و میکس از فیلم آواز، روبرو می شوند. در طول سفر خود، مینیون ها با چالش های مختلفی روبرو می شوند. آنها باید از دست یک گروه از مومیایی ها فرار کنند، از یک کویر داغ عبور کنند و یک جنگل ممنوعه را طی کنند. اما در نهایت، آنها موفق می شوند هدیه ای پیدا کنند که گرو را خوشحال کند.

انیمیشن Minions Holiday Special یک فیلم سرگرم کننده و پرماجرا است که برای تمام خانواده مناسب است. این فیلم با انیمیشن زیبا، کمدی خنده دار و موسیقی متن جذاب، یک تجربه سینمایی لذت بخش را ارائه می دهد.

Minions Holiday Special 2020 یک انیمیشن کمدی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی برد آبلسون است. این انیمیشن در imdb از مجموع 165 رای 6.6 رای گرفته است. این انیمیشن در تاریخ 27 نوامبر 2020 منتشر شده است. هم اکنون می توانید این انیمیشن مهیج و ماجراجویی را از سایت اکارتون دانلود کرده و از تماشای آن لذت ببرید.

انیمیشن Minions Holiday Special با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد. آنها از انیمیشن، کمدی و موسیقی فیلم تعریف کردند. فیلم همچنین با موفقیت تجاری روبرو شد و بیش از 100 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

نکات مثبت:

  • انیمیشن زیبا و خیره کننده
  • کمدی خنده دار
  • موسیقی متن جذاب

نکات منفی:

  • داستان کمی پیش پا افتاده است.
  • زبان: English

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟