لایواکشن پری دریایی کوچولو 2018 The Little Mermaid

لایواکشن پری دریایی کوچولو 2018 The Little Mermaid

مدت زمان: 85 دقیقه کشور: رده سنی:

یک خبرنگار جوان و خواهرزاده‌اش موجودی زیبا و دلربا را کشف می‌کنند که معتقدند پری دریایی کوچک واقعی است.

رضایت کاربران
95% (20 رای)
کارگردان: -
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

لایواکشن پری دریایی کوچولو 2018 یک فیلم تلویزیونی آمریکایی است که بر اساس انیمیشن کلاسیک دیزنی در سال ۱۹۸۹ ساخته شده است. این لایواکشن توسط بلیک هریس و کریس بوچارد کارگردانی شده است. بازیگرانی همچون ویلیام مسلی، پاپی دریتون، لورتو پرالتا، آرماندو گوگوتیرز، شرلی مک‌لین، جینا گرشان و کلیر کراسبی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان لایو اکشن در مورد آریل، یک پری دریایی جوان است که مجذوب دنیای انسان‌ها است. او پس از نجات یک شاهزاده انسان از غرق شدن، عاشق او می‌شود. آریل با کمک یک جادوگر دریایی، روح خود را می‌فروشد تا به یک انسان تبدیل شود و با شاهزاده ازدواج کند.

لایواکشن پری دریایی با واکنش‌های متفاوتی از سوی منتقدان روبرو شد. برخی از منتقدان این مجموعه به دلیل وفاداری آن به نسخه انیمیشنی و همچنین بازی خوب بازیگران آن تمجید کردند. برخی دیگر از منتقدان به دلیل داستان ضعیف و شخصیت پردازی غیرقابل باور آن انتقاد کردند. با این حال، لایواکشن پری دریایی کوچولو 2018 با موفقیت تجاری روبرو شد و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد.

لایواکشن پری دریایی یک اقتباس وفادار از انیمیشن کلاسیک دیزنی است که از جلوه‌های ویژه خیره‌کننده‌ای برخوردار است. کلیت لایواکشن با بازیگران خوب اما داستان کمی ضعیف است. اگر طرفدار لایواکشن پری دریایی کوچولو هستید می‌توانید از طریق لینک دانلود در همین صفحه اقدام به دانلود و یا پخش آنلاین انیمیشن پری دریایی بکنید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Blake Harris, Hans Christian Andersen

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟