انیمیشین غارنشینان2

انیمیشین غارنشینان2 (2020)

مدت زمان: 90دقیقه کشور:

رضایت کاربران
100% (1 رای)
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

انیمیشن غارنشینان 2 داستان غارنشینان را کمی بعد از قسمت اول انیمیشن روایت می کند. خانواده به دنبال مکانی بهتر از گذشته برای زندگی هستند و سرانجام خانه خود را در میان درختان انبوه و رودخانه‌ های جاری پیدا می‌کنند. اما آن مکان قبلا توسط یک خانواده از افراد بهتر اشغال شده است. بهترین خانواده‌ های بشری مدرن‌ تر و تکامل‌یافته‌ تر از غارنشین‌ ها هستند و قصد ندارند خانه‌ شان را با آن ها به اشتراک بگذارند. اما ….

The Croods: A New Age یک انیمیشن آمریکایی در سبک کمدی، ماجراجویی، خانوادگی و فانتزی است که توسط DreamWorks Animation تولید و توسط یونیورسال پیکچرز توزیع شده است. این انیمیشن در ادامه خانواده کرود ها یا غارنشینان 1 است.
The Crowd 2 Family در 23 دسامبر 2020 در ایالات متحده منتشر شد. در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی چون نیکلاس کیج، اما استون، رایان رینولدز، کاترین کینر، کلوریس لیچمن، کلارک دوک، لزلی من، پیتر دینکلیج، کلی مری تران، کریس سندرز، جیمز رایان، ملیسا دیسنی، جول کرافورد و… برای شخصیت های اصلی صداگذاری می کنند

  • جوایز: 30 nominations
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Kevin Hageman, Dan Hageman, Paul Fisher

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟