انیمیشن رایا و آخرین اژدها2021

انیمیشن رایا و آخرین اژدها2021

مدت زمان: 93دقیقه کشور: رده سنی:

رضایت کاربران
100% (1 رای)
حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
لطفا امتیاز دهید

خیلی وقت پیش، در دنیای کوماندرا ، مردم و اژدها در شادی و صلح زندگی می کردند.اما زمانی که هیولاهای شیطانی معروف به دروون زمین را تهدید کردند، اژد ها ها برای نجات بشریت خود را قربانی کردند.
اکنون، 500 سال بعد، همان هیولا ها بازگشته اند و این به جنگجوی تنها، به نام رایا بستگی دارد.او آخرین اژدها را دنبال می کند تا بتواند در نهایت درون ها را برای همیشه متوقف کند.با این حال، در سفر خود، او یاد خواهد گرفت که جهان را نجات دهد

انیمیشن Raya and the Last Dragon 2021 یک انیمیشن فانتزی ماجراجویی محصول کشور آمریکا می باشد.به کارگردانی والت دیزنی و کارگردانی دن هال و کارلوس لوپز استرادا، کارگردانی مشترک پل بریگز و جان ریپا.

تهیه شده توسط Osnat Shoorur و Peter Del Woo-chou، توسط Koi Nguyen و Adele Lim و موسیقی ساخته شده توسط جیمز نیوتن هاوارد. به گفته کارگردان انیمیشن رایا و آخرین اژدها، احتمالا به دلیل داشتن صحنه های خشونت آمیز مانند شکستن استخوان رده سنی R شده است.این فیلم در imdb امتیاز 7.4 از 106249 رای را کسب کرده است. این فیلم در 5 مارس 2021 اکران شد. در این فیلم کلی نقش مری ترنر را در نقش رایا، آووکافینا در نقش سیسو بازی می کند.

  • جوایز: 3 wins & 37 nominations
  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Qui Nguyen, Adele Lim, Paul Briggs

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟