انیمیشن شانس (2022) Luck

انیمیشن شانس (2022) Luck

مدت زمان: 105دقیقه کشور: ، رده سنی:

رضایت کاربران
100% (1 رای)
7.9 /10
85درصد%
کارگردان:
حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
نکته:‌ دانلود فیلم و سریال از اٌکارتون فقط با IP ایران امکان پذیر می‌باشد. درصورت استفاده از VPN آنرا قطع کرده و صفحه را رفرش کنید.
ممنون که نظرتان را به ثبت رساندید

شانس یا تصادف؟ بسیاری از مردم دنیا در زندگی خود ممکن است بارها در موقعیتی قرار گیرند که شانسی بودن رویدادها یا اتفاقات زندگی خود را به سرنوشت یا تصادفی بودن ربط دهند. اگر بارها به صورت پشت سرهم اتفاقات ناگوار برایتان بیافتد به احتمال زیاد تصور می کنید انسان بدشانسی هستید. یکی از این مثال ها در انیمیشن شانس 2022 اتفاق افتاد. دختری که کل زندگی اش بد شانس بود، وارد قلمروی خوش شانسی و بد شانسی می شود. او در این میان، با موجودات جادویی آشنا می شود که آن ها به اون نشان می دهند، قدرت های خیلی بزرگ تر و با شکوه تر از شانس نیز وجود دارد.

انیمیشن شانس 2022 (luck)، محصول کشور آمریکا و اسپانیا به کارگردانی پگی هلمز و نویسندگی کیل موری، جاناتان آیبل و گلن برگر است. در انیمیشن Luck، بازیگرانی چون Eva Noblezada ،‌Simon Pegg ،‌Jane Fonda، Whoopi Goldberg، Flula Borg ،‌Lil Rel Howery ،‌Colin O’Donoghue، John Ratzenberger، Maurice J. Irvin ،‌Adelynn Spoon ،Jayssolitt و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند. انیمیشن شانس توانسته امتیاز 7.9 را از 10 در سایت IMDB دریافت کند.

انیمیشن شانس (Luck 2022)، در ژانر ماجراجویی، کمدی و انیمیشن و به ترتیب به کارگردانی و نویسندگی، جاناتان آیبل و گلن برگر است. در انیمیشن Luck 2022 بازیگرانی مانند: فلولا بورگ، لیل رل هاوری، سایمون پگ و غیره به هنرنمایی پرداخته‌اند. می‌توانید با لینک مستقیم و کیفیت عالی از اکارتون دریافت کنید.

  • زبان: انگلیسی
  • نویسنده: Kiel Murray, Jonathan Aibel, Glenn Berger

2 دیدگاه

  1. تارا
    تارا

    عالی بود این واقعا عاشقش شدم

    • seoas
      seoas

      خوشحالیم که دوست داشتی تارای عزیز و ممنونیم که نظرت رو با ما در میان گذاشتی.
      میتونی توی سایتمون کلی انیمیشن باحال دیگه رو هم ببینی 😉

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه داستان فیلم را اسپویل می‌کند؟